Logo

Lyd fra TV'en

Skriv et svar
13.11.2005 13.19.22 #16 av 20
Postet av: Typhoon7
Da tror jeg må feilen ligge i utgangen på TV'en.
Kan ikke komme på noe annet å prøve.

Hvis du har flere scartinnganger/utganger på TV'en ville jeg prøvd det hdanielsen64 foreslår lenger opp i tråden. Slike adaptere får du de fleste steder der de selger brunevarer.

Men forsatt merkelig at det skal komme lyd av en front og senter.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.11.2005 13.51.09 #17 av 20
Postet av: Fluggua
Ja, enten blir det en slik;

eller så blir det å vente til Dreamboxen er oppe og går.

:) Takk, gutter, men en ting til: Så dere på de andre koblingene, så det riktig ut?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.11.2005 14.03.50 #18 av 20
Postet av: Typhoon7
Takk, gutter, men en ting til: Så dere på de andre koblingene, så det riktig ut?


Ser ikke noe feil i det du har skissert.

Så lenge du har definert at coax1 skal gå på DVD-inngangen på forsterkeren, skal alt fungere.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.11.2005 21.49.37 #19 av 20
Postet av: hethod
Hei !

Har også et spm som er i samme bane som tidligere innlegg:

Har en LG 42PY10x samt en LG LH-T751TB (DVD receiver samt hjemmekinopakke med 2 front, 2 bak, 1 senter og sub)

Kjører DVD til TV med Component - og dette fungerer fint med surround på samtlige høytalere.

Men, jeg skulle gjerne sett film på TV med lyd via receiveren/surround - noen her som har tips til hvordan jeg kan få lyd ut på høytalerene ?

Kjører CD/Viasat til TV via Scart - men får kun lyd ut på TV, ikke anlegget..

All hjelp mottas med takk...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.11.2005 17.48.43 #20 av 20
Postet av: Fluggua
:x Etter å ha kryssjekka ledninger, utganger og innganger nok ganger, viste seg at den ene utgangen på TV'en var ødelagt. Det har den da vært fra den var ny. Shit happens.
Kjøpte en slik scart-fordeler i dag og dermed var lyden i boks. Så må vi da ha en scartfordeler. :? Det ene baller alltid det andre på seg.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar