Logo

Min hjemmekino

Skriv et svar
05.08.2004 17.29.01 #16 av 44
Postet av: aLmAnZo
[quote="Alas"]
Og apropos det med Thx, fyren må jo få henge så mange plakater han bare vil i rommet sitt. Skal ikke jeg kunne ha en plakat av en Ferrari på veggen fordi jeg ikke eier en?? Blir jo for dumt det da. [quote]

Poenget er jo at det står på plakaten

"this theater features THX sertified sound" eller nå sånt.

Og da er jo det å lyge på ett vis. Men sånn kino messig sett så synes jeg han skal ha lov å ha det skilte hengene der, for kino'en når mye annet crapp som THX faktisk har sertifisert. Logitech pc annlegg osv.

Pluss at de skiltene rocker nå sinnsykt, skal kjøpe både Dolby Digital og DTS
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.10.2004 10.52.47 #17 av 44
Postet av: nutts
Synes kinoen ser skikkelig fet ut jeg. Bedre å starte med litt " low End " utstyr, for så å oppgradere til bedre utstyr. ( hvis man trenger det )
Da blir det jo liksom " julaften " flere ganger i året, å ikke bare den ene gangen du drar hjem alle godsakene på en gang.
Er jo faktisk ikke alle som må ha det råeste av utstyr for å nyte en god film.
Digger spesielt løsningen du har gjort med vinduene dine, morro å se att det er noen som tenker litt nytt....

Jeg skal i gang med mitt kino prosjekt i dag fakisk, så nå må jeg ned i kjeller'n å jobbe litt...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.10.2004 19.08.44 #18 av 44
Postet av: Aladdin
Dette var en skikkelig flott hjemmekino. Den dagen du har en Action Model One MKII (eller tilsvarende) må dette være en av de råste hjemmekinoen i Norge.

Imponerende arbeid!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.10.2004 18.59.49 #19 av 44
Postet av: Madman69
Har fått meg en benq8700+ nå da :-)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.10.2004 21.02.09 #20 av 44
Postet av: Aladdin
BenQ 8700+ er da et kjempevalg. Har en kompis som har en slik.

Du får min militærleilghet til å ligne et hull.

Dette må da være en av Norges flotteste.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.10.2004 07.05.01 #21 av 44
Postet av: Toughloose
Det var en imponerende hjemmekino og mange av de kritiske innleggene oser av misunnelse. Det som teller er hvordan DU opplever å sette deg ned og se film i dette rommet, og det må jo være bare fryd. Jeg tror det er mange som føler en lettere bismak når de har svidd av flere titusen-lapper for å få det lille ekstra. Setter seg ned og tenker "var det virkelig verdt det"? Mange av de prestasjonene som skiller høytalere og anlegg er bare synlige på et oscilloscop og ikke for øret. (Som sønn av en høytaler-bygger har jeg fått høre en del teori på området=). [/color]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.10.2004 08.32.11 #22 av 44
Postet av: Typhoon7
Meget bra hjemmekinorom. flott laget.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.10.2004 21.11.48 #23 av 44
Postet av: Dr.Pepper
Bruker du DVD spilleren eller PC'en til å se på på film. La merke til at du ikke har koplet til VGA på projektoren.



OBS! Etter litt nærmere syn, DVI inngangen på projektoren. Er ikke det bedre?
Joik har større kraft enn krutt!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.10.2004 15.50.25 #24 av 44
Postet av: mariusm
va skal du med to xboxer?

er de dreamx-modda?

sinnsykt kul hjemmekino! :wink:
Mvh
Marius
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.10.2004 15.53.41 #25 av 44
Postet av: mariusm
innlegget mitt var ikke kritisk ment altså!

dette må være en av de beste hjemmekinoene i norge!

og hvem bryr seg om at det ikke er skikkelig thx-godkjent! det er sikkert lyd så det holder uansett! :D

gratulerer!
Mvh
Marius
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.11.2004 19.37.42 #26 av 44
Postet av: SpikeMan
Bruker du trådløse X-Box kontroller? Skjønner ikke åssen ledningene ville rekke så langt.. Med unntak om du har trådløst og/eller ekstremt lange ledninger.


Sinnsyk fet kino, skulle ønske vi hadde ett slikt rom:D
Proson har bra høytalere da. (Lure på om det samme kan sies om forsterkerne)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.11.2004 20.06.27 #27 av 44
Postet av: Knut
"SpikeMan" skrev:Proson har bra høytalere da. (Lure på om det samme kan sies om forsterkerne)


Siden du lurer ( :D ) så kan jeg bekrefte at Harman/Kardon AVR 8500 er et monster av en forsterker som absolutt står i stil til kinoen. Bra saker, med andre ord!
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.11.2004 20.30.52 #28 av 44
Postet av: SpikeMan
Bra det da. Kunne egentlig kjøpt meg en H/K stereoforsterker der en stund men fikk ikke lov av foreldre... Mente det var for dyrt og at jeg ikke trengte det og slikt..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.11.2004 20.33.12 #29 av 44
Postet av: SpikeMan
Menneh de fjernkontrollerne til X-Boxen.. :P Bruker du trådløse?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.11.2004 20.43.16 #30 av 44
Postet av: SpikeMan
Neida, bare tuller jeg...

Æsj... Skulle hatt noen som kunne kjøpe høytalerne mine... Skal kjøpe nye til våren 2005... Skulle blitt kvitt de til da og fått nok penger til de andre jeg skal kjøpe.... Ingen som har lyst på noen greie høytalere til et 7.1 kanal system??
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar