Logo

Modne medlemmer

Skriv et svar
24.11.2004 17.53.03 #1 av 12
Postet av: aLmAnZo
Ja, jeg er medlem av forholdsvis mange forum, og jeg må si at dette er det forumet med mest modne diskusjonene/samtalene jeg vet av. Jeg tror ikke Rune som siteadmin har måttet slette så voldsomt mange innlegg, eller bannett så mange brukere her. Samtidig som at det ser ut til at folk ikke slurver frem innlegg uten å tenke seg om.

Dette liker jeg, og det fortjener skryt, og krediten bør gå til alle medlemer, samt folkene bak hjemmekino.no

Dere gjør en kjempejobb med å gi oss denne muligheten, og brukerene her oppfører seg på en utrolig voksen og moden måte. Dette må bare understrekes.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.11.2004 19.06.56 #2 av 12
Postet av: grindvik
Enig!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.11.2004 19.10.21 #3 av 12
Postet av: Rune
Har faktisk aldri slettet annet en dobbelpostinger.

Det er vel ofte slik at mange regler fører til større sjanser for tull. Jeg føler ialfall at foreløpig så trengs det ingen moderatorer på dette forumet grunnet at folk her er svært fornuftig.

Takk til alle postere.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.01.2005 12.20.48 #4 av 12
Postet av: Typhoon7
På de månedene jeg har vært medlem på dette forumet har aktiviteten økt en god del.

Dette fører, etter min erfaring, normalt til mer usaklige meninger og "drittkasing" mellom medlemmer.

Slik opplever jeg overhodet ikke diskusjonene her inne. Jeg synes alle holder seg på matta mtp språkbruk og saklighet.

Spesielt er jeg imponert over de yngre medlemmene på forumet.

Vil også rette en stor takk til Rune og Berit som drifter et godt forum for oss brukere. Tror de fleste er enige i at de gjør en kjempejobb. :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.01.2005 12.28.12 #5 av 12
Postet av: kjelle
kjempebra forum.arbeidsdagen min hadde ikke vert den samme uten dette forumet...fint å stikke innom når jeg kjeder meg :)
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.01.2005 13.21.02 #6 av 12
Postet av: Bombadil
Enig i alt som sies. :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.01.2005 14.03.52 #7 av 12
Postet av: Rune
Takk for det. Som dere sikker har fått med dere så kommer vi til deler ut film til månedens poster, og ordne en større premie til å kåre årets poster. Håper kanskje jeg skal få ordnet en sponsor slik at vi kan belønne de aktive brukerne best mulig.

Når det gjelder hvilken film som blir sendt så satser vi på å la vinnerne velge mellom noen filmer slik at de slipper å få en film som de ikke vil ha.

Det har vært en skikkelig positiv utvikling på forumet nå i det siste og det er skikkelig gøy at så mange bruker forumet. For flere brukere betyr mere hjelp. Egentlig så er det utrolig litt tull i postingene. I dag var det bare 2. gang jeg måtte slette en post grunnet innhold i hele forumets historie. (forsøk på verving til pyramideopplegg)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.01.2005 14.09.03 #8 av 12
Postet av: Typhoon7
Den (posten) så jeg i natt, men regnet med at den var slettet i løpet av formiddagen.

Det var den.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.01.2005 15.13.50 #9 av 12
Postet av: Berit
Vil også rette en stor takk til Rune og Berit som drifter et godt forum for oss brukere. Tror de fleste er enige i at de gjør en kjempejobb.
:oops:

Takk takk. Er mest webdesigner jeg da. :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.01.2005 15.27.31 #10 av 12
Postet av: Typhoon7
Ting skal jo se bra ut også da. :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.01.2005 15.28.49 #11 av 12
Postet av: Berit
"Typhoon7" skrev:Ting skal jo se bra ut også da. :D


Ok... :D

Sant det. :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.01.2005 18.08.01 #12 av 12
Postet av: aLmAnZo
*smiske smiske smiske* Men ja, fint med dette "belønnings" systemet Rune har funnet på. Positivt å ha en plass hvor man vet det finnes hjelp å få.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar