Logo

Monster Cable

Skriv et svar
04.04.2005 14.21.21 #1 av 9
Postet av: flb
Monster Cable
Monster Power HTS- 5100 Signature

Dette må man bare ha til en rå hjemmekino!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.04.2005 14.26.06 #2 av 9
Postet av: Typhoon7
Ja vel, hvorfor? :?

(Antar ut i fra brukernavnet og tidligere tråd her på forumet at du er en forhandler?)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.04.2005 14.59.25 #3 av 9
Postet av: Njål
Frogner Lyd og Bilde?
Uansett,
tror ikke jeg kjøper Monster-produkter.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.04.2005 09.46.00 #4 av 9
Postet av: Mikael
ja, hvorfor ikke? kule produkter... selfølgelig verner de om sitt varemerke, det blir litt ekstremt noen ganger ,men sånn er verden i dag....

skulle sett en av dere regere om dere dreiv et firma med TM, og noen brukte navne deres til sin fordel......!

skulle sett tryne til elkjøp om jeg starta et firma som het elkjip, tror ikke det hadde blitt tatt godt i mot.... :roll:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.04.2005 09.58.09 #5 av 9
Postet av: Jacob
"Mikael" skrev:

skulle sett tryne til elkjøp om jeg starta et firma som het elkjip, tror ikke det hadde blitt tatt godt i mot.... :roll:


http://www.elkjip.no/
Mvh Jacobhh
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.04.2005 09.59.44 #6 av 9
Postet av: Mikael
"Jacob" skrev:
"Mikael" skrev:

skulle sett tryne til elkjøp om jeg starta et firma som het elkjip, tror ikke det hadde blitt tatt godt i mot.... :roll:


http://www.elkjip.no/


heheh, de var raskere enn meg!!!!!! :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.04.2005 17.22.43 #7 av 9
Postet av: Njål
dobbelpost
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.04.2005 17.24.37 #8 av 9
Postet av: Njål
a, hvorfor ikke? kule produkter... selfølgelig verner de om sitt varemerke, det blir litt ekstremt noen ganger ,men sånn er verden i dag....

skulle sett en av dere regere om dere dreiv et firma med TM, og noen brukte navne deres til sin fordel......!

skulle sett tryne til elkjøp om jeg starta et firma som het elkjip, tror ikke det hadde blitt tatt godt i mot.... Rolling Eyes

Monster er et relativt vanlig ord i det engelske språk, og Monster Cables går etter firmaer som ikke har noen som helst sammenheng med lyd/bilde/data/strøm/kabler (f.eks saksøkte de Pixar/Disney for Monsters Inc, de har saksøkt Halloweenmaskeprodusenter, snowboardkonkurranse-arrangører, bruktkleshandler).
For å bruke Elkjøp-eksempelet ditt, det ville ikke være som om Elkjøp mislikte Elkjip, men som om de saksøkte alle selskaper/butikker som brukte *kjøp* i navnet.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.04.2005 18.05.46 #9 av 9
Postet av: Jan A M
"flb" skrev:Monster Cable
Monster Power HTS- 5100 Signature

Dette må man bare ha til en rå hjemmekino!


Hva var poenget med denne tråden i første omgang? :roll:

Er det en reklametråd? Gid så spennende. :)
Tror jeg stikker å kjøper en Monster Power HTS- 5100 Signature med en eneste gang jeg.
[url=http://min.hjemmekino.no/JanAM/][b][color=black][u]Min Hjemmekino[/u][/color][/b][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar