Logo

Netthandelen.no

Skriv et svar
24.09.2010 21.35.33 #1 av 1
Postet av: poffis
Lite imponert.

Kjøpte en LG-vaskemaskin i -08. Denne gikk i stykker i -09. Ulønnsom å reparere, og jeg krevde denne omlevert. Etter mye om og men med tilbud om dårligere maskin etc., og innblanding av forbrukerrådet så kommer det en løsning over et halvt år etter. Jeg kan handle tilsvarende ny hos Elkjøp da dette var det enkleste og få beløpet kreditert. Maskinen koster 8995,- og jeg blir kreditert 5189,- Det tok også 2 uker i stedet for 2-3 dager å få krediteringen inn på konto. Så nå er vi i gang igjen.

Vil også nevne at det var jeg som måtte ta kontakt med servicemannen og LG da det var lite hjelp å få fra Netthandelen selv om jeg kun skal forholde meg til dem. Fikk til og med spørsmål direkte fra Netthandelen om jeg kunne høre med LG om hva som var tilsvarende modell.

Virker som om Netthandelen bevisst trenerer saker i håp om at folk gir opp, og tar til takke med pengene. De burde ansette noen som kan forbrukerkjøpsloven, og noen som svarer på henvendelser. Sender du henvendelse på mail og er så heldig at du får svar, så må du logge deg inn på profilen din for å se svaret. Sender du et brev per post, så svarer du ikke på sms.

Finnes sikkert de som er strålende fornøyd med Netthandelen, men personlig så holder jeg meg langt unna nå. Det samme råder jeg alle som spør om og. Til de som fortsatt bruker Netthandelen så vil jeg anbefale dere å lese forbrukerkjøpsloven og stå på kravene deres.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar