Logo

Ny plastation 2 kommer :-)

Skriv et svar
01.11.2004 16.37.57 #1 av 14
Postet av: Vector
Hei nå har jeg hørt at den nye ps2 maskinen som er bare 2cm høy og veier 900g kommer er det noen som vet hvor mye den vil koste???
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.11.2004 17.02.22 #2 av 14
Postet av: ^Twisted^
Den er kommet... Så den her om dagen men husker ikke prisen. Helt utrolig :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.11.2004 17.21.40 #3 av 14
Postet av: Vector
Jeg har hørt at den er grise kul men er den egentlig så kul som mennesker sier??? Håper ikke den koster så mye for da har jeg også rå til den :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.11.2004 21.08.14 #4 av 14
Postet av: ^Twisted^
men synes ikke den var så veldig pen egentlig.. den så så puslete ut...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.11.2004 21.28.14 #5 av 14
Postet av: Bombadil
jeg syntes den ser spinkel ut. skjønner ikke helt vitsen med den. PS2New_l.jpg PS2New_l.jpg ( 14,9755859375 KB) Vist 2154 ganger
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.11.2004 22.16.43 #6 av 14
Postet av: teknikeren
Snedig med ny lansering av et utgammelt produkt som overskygges ytelsesmessig av xbox, at folk kjøper denne saken må komme av at det er et bredere utvalg av spill til denne, noe anet er hinsides min fattning. Selv bruker jeg utelukkende pc til spill og av spilling av diverse filer i flere formater.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.11.2004 12.51.08 #7 av 14
Postet av: cysiam
Jeg kjøpte den igår. Koster 1599,- på Spaceworld.

Synes den var liten og søt jeg. :D Innebygd nettverksadapter også.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.11.2004 14.31.52 #8 av 14
Postet av: Alas
"teknikeren" skrev:Snedig med ny lansering av et utgammelt produkt som overskygges ytelsesmessig av xbox, at folk kjøper denne saken må komme av at det er et bredere utvalg av spill til denne, noe anet er hinsides min fattning. Selv bruker jeg utelukkende pc til spill og av spilling av diverse filer i flere formater.


Visst er det snedig, det samme skjedde jo med PSOne som ble lansert like før PS2 kom. Det er snakk om å melke markedet. XBOX er ytelsesmessig overlegen ja. Men det er nok andre ting som spiller inn. Merketilhørighet, mange som liker Playstation, tilgjengelighet på spill, har mange spill til både PS2 og PS(One), design, den nye PS2 er jo lekker, XBOX har litt mastodont-følelse over seg, synes jeg da. Men at XBOX er en bra maskin, ja, synes jeg PS2 er det og, ja. Hvorfor jeg har PS2 og ikke XBOX, PS2 kom først. Hvorfor jeg ikke har kjøpt XBOX, jeg venter på PS3....

:D :D :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.11.2004 14.52.33 #9 av 14
Postet av: teknikeren
Det blir jo som med star wars filmene (4,5 og 6) som ble gitt ut på vhs som ble markedsført som siste gang tilgjengelig, så kom den nye versjonen.... så kom de nå på dvd... samme med ringenes herre. Alle populære produkter blir utnyttet til siste krone.

Og vi kjøper slike produkter uansett.

Xbox er stor ja, men bedre :). Som spill konsol så er den kanskje i største laget samenlignet med nye ps2, men så har ikke ps2 noe i nærheten av maskinvare som xbox, og ikke er det snakk om hd heller.
Men design messig så er jo nye ps2 pen, men bråker den like mye som vanlig ps2?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.11.2004 23.29.51 #10 av 14
Postet av: Alas
"teknikeren" skrev:Det blir jo som med star wars filmene (4,5 og 6) som ble gitt ut på vhs som ble markedsført som siste gang tilgjengelig, så kom den nye versjonen.... så kom de nå på dvd... samme med ringenes herre. Alle populære produkter blir utnyttet til siste krone.

Og vi kjøper slike produkter uansett.

Xbox er stor ja, men bedre :). Som spill konsol så er den kanskje i største laget samenlignet med nye ps2, men så har ikke ps2 noe i nærheten av maskinvare som xbox, og ikke er det snakk om hd heller.
Men design messig så er jo nye ps2 pen, men bråker den like mye som vanlig ps2?


Enig med deg i det meste der altså. Det som er faren med HD, er at de som med PC begynner å gi ut "nesten" ferdige spill også må man laste ned patcher som fikser det ene eller det andre. Men ellers er HD bra.

Den gamle PS2'en min bråkte som et uvær, den nye oppgraderte versjonen som jeg fikk etter at den første ble ødelagt gjør det ikke, er nesten helt tyst. Den nye lille har vel ikke plass til noe vifte av dimensjoner vil jeg tro.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.11.2004 14.15.26 #11 av 14
Postet av: Infocus
Som det så ut på siba sine sider så er prisen 1395

Dette er generasjonens mest solgte konsoll og har nå fått en ny, moderne design og blitt krympet til kun 25% av sin forgjengers størrelse
-Sammen med ansiktsløftningen har maskinen også fått en innebygd nettverksadapter
-Så nå finnes det ingen grunn for noen til å gå glipp av den herlige verdenen som PlayStation Online kan tilby!
-Med den nye, stilige designen og sine nettverksmuligheter er denne modellen det selvsolgte valget for stua hjemme.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.11.2004 16.05.18 #12 av 14
Postet av: teknikeren
"Infocus" skrev:Som det så ut på siba sine sider så er prisen 1395

Dette er generasjonens mest solgte konsoll og har nå fått en ny, moderne design og blitt krympet til kun 25% av sin forgjengers størrelse
-Sammen med ansiktsløftningen har maskinen også fått en innebygd nettverksadapter
-Så nå finnes det ingen grunn for noen til å gå glipp av den herlige verdenen som PlayStation Online kan tilby!
-Med den nye, stilige designen og sine nettverksmuligheter er denne modellen det selvsolgte valget for stua hjemme.


å så?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.12.2004 01.43.04 #13 av 14
Postet av: Rooen
Du kan ikke bruke hd i den nye ps2 tror eg så d er bare tull med den
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.12.2004 17.46.50 #14 av 14
Postet av: kjelle
den er perfekt til bilbruk :).fin størrelse som passer perfekt til¨å bygge inn i dash`n
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar