Logo

Nytt medlem :P

Skriv et svar
16.09.2005 23.45.11 #1 av 11
Postet av: a|ex
Har vært ivrig bruker av hjemmekino.no i sikkert et år uten å registrere meg på forumet, hvilket er helt utrolig. Nå er det ihvertfall gjort ;) Skal prøve å bidra med mitt så godt jeg kan :)

Har vært ivrig AV-forum'er en stund, men kan være greit å teste ut nye beitemarker en gang iblant også, når de gamle er i ferd med å bli oppspist av pengejag og sensur.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.09.2005 06.30.54 #2 av 11
Postet av: Rune
Velkommen til forumet. Det er alltids hyggelig med nye medlemmer og spesielt når de er så kunnskapsrik som deg.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.09.2005 09.30.55 #3 av 11
Postet av: Snickers-is
"a|ex" skrev:Har vært ivrig AV-forum'er en stund, men kan være greit å teste ut nye beitemarker en gang iblant også, når de gamle er i ferd med å bli oppspist av pengejag og sensur.


:lol:
MVH
Jørn Rune Kviserud

Mine mer eller mindre bransjerelaterte engasjemenenter:
Midgard Audio
Creative HiFi
CNC Xpress
AV expo
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.09.2005 16.04.51 #4 av 11
Postet av: Berit
Du er velkommen hit ja! :D
Hjemmekino.no - På nett siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.09.2005 17.01.26 #5 av 11
Postet av: Tor Rasmussen
Føler at det er en liten nomadebevegelse i miljøet her til lands.
Artig å se kjente nick igjen på andre oaser.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.09.2005 17.09.46 #6 av 11
Postet av: a|ex
Takk for tilliten ;) Forøvrig må jeg si meg imponert over et meget stilrent og funksjonelt design på dette forumet! :D

Edit: postcount på off-topic/generell chitchat er ikke verst :P
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.09.2005 20.07.18 #7 av 11
Postet av: wotg
Godt å se deg alex :D
avforum har desverre blitt overtatt av folk som skal ha tips om billig plasmaskjerm og fanatikerene som bruker 100 vis av tusen på anlegget sitt...
jeg tror jeg har hatt fem innlegg på avforum den siste måneden, ikke noe av interesse å diskutere.
jeg tror jeg kommer til å bruke mer av tiden min her fra nå av :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.09.2005 21.19.11 #8 av 11
Postet av: Tor Rasmussen
Jeg føler at jeg nesten trør på nåler og glass ved andre forum når jeg ønsker å tipse om en god pris eller forhandler.
Bare man kommer til å nevne en pris eller forhandler i et tema blir det raskt "FYFY, dette hører hjemme under prisjakt. Slettet!!!"
Slik Nazi-moderering har jeg lite til overs for.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.09.2005 22.25.29 #9 av 11
Postet av: StianG
Dette forumet skal være liberalt og mykt moderert. Alminnelig folkeskikk og saklighet er stort sett eneste guide-line :)

Velkommen!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.09.2005 23.13.03 #10 av 11
Postet av: Rune
Min personlige mening er at endring/sletting av innlegg som brukere på forum har skrevet er brudd på ytringsfriheten. Det eneste unntaket er hvis brukere prøver å lure/svindle andre brukere. De eneste gangene jeg har slettet innlegg er 2-3 tilfeller av brukere som har prøvd å verve folk til "bogus" pyramidespill.

Når enkelte forum driver utstrakt sensur utifra et sett med skjulte regler har man dratt det for langt. Et slikt forum som dette er er til for å hjelpe brukerne på en best mulig måte. Man kan ikke da drive å slette linker til gode tilbud eller informasjon som brukerne har nytte av fordi det ikke passer med sine egne hensikter. Vi lever tross alt ikke i Kina hvor alt Internett bruk blir overvåket. Forumets oppbygning styres av dere brukere. Vi som står bak er kun tekniske tilretteleggere og jeg mener at det er forumbrukerne som bestemmer hvordan forumet er i fremtiden. Jeg er åpen for alle forslag, og jeg tar gjerne imot forslag om forbedringer og jeg lover at vi skal ta imot all kritikk med et smil uten at vi skal sensurer vekk kritikken og true med utkastelse som enkelte andre forum gjør.

Nå skal sant sies at å være moderator på dette forumet er verdens enkleste jobb. Det kan virke som om hjemmekino og hifiinteresserte er verdens mest harmoniske forumbrukere.

PS. Hvis noen syns jeg er blitt litt treg i å svare på spørsmål i det siste så er det bare fordi jeg fra 1. september har begynt å jobbe. (endelig ferdig med studier). Med så mange svært kompentene personer på forumet, er jeg ikke det minste urolig for at det skal få noen betydning for nytten av forumet.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.09.2005 01.48.15 #11 av 11
Postet av: a|ex
Vel talt, og godt å høre :)

Jeg tror jeg taler for de fleste når jeg sier at jeg setter stor pris på en liberal og åpenhjertig holdning fra ledelsen. Ikke fordi jeg har tenkt å spamme ned sidene her, men pga tilfeller som Tor Rasmussen nevner over. Stiller meg forøvrig bak de siste innleggene fra wotg og Tor, som jeg fullt og helt samtykker med!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar