Logo

Panasonic TH-42PV500

Skriv et svar
18.05.2005 13.47.25 #1 av 5
Postet av: hyzer
1. Noen som vet noe om når denne blir tilgjengelig i Norge - og til hvilken pris?

2. Det står at "Spill inn TV-program direkte på digitalt minnekort (SD), og se senere programmet med din håndholdte PC (ikke inkludert) eller annen avspiller som kan vise MPEG4". Kan TV'en selv spille av disse opptakene, slik at man kan bruke SD-kortplassen som en flash-minne basert opptaker - og avspiller, eller må man finne seg en MPEG-4 avspiller på en laptop / PDA eller lignende for å få sett selve opptakene? Noen som vet?

3. Noen som har lest en preview av denne skjermen?

-M
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.05.2005 13.56.05 #2 av 5
Postet av: Rune
1. Den vil legge seg på 35k i begynnelsen hos de store kjedene, men vil nok sikkert kunne falle ned mot 29995 etterhvert som flere konkurrenter får inn denne. Butikker som jeg har snakket med regnet med å få den inn i begynnelsen av juni, men det var noe usikkerhet om datoen da Panasonic ikke helt kunne garantere det. I Sverige får man den helt nede i 30950 svenske kroner som er under 30k norske.

2. Vil tro den klarer å spille av dette, men vanskelig å vite.

3. Har ikke kommet over noen test av denne, men jeg antar det blir den nye markedslederen på bildekvalitet.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.05.2005 13.58.09 #3 av 5
Postet av: arntos
Skjermen er ikke tilgjengelig enda men skulle iflg Pans komme i slutten av Mai. Men leveringstider på nye produkter kan alltid bli litt forskøvet. Tipper at det kommer beskjed ganske fort på forumet når det er tilgjengelig. 37 tommeren skulle komme før 42 og skulle komme inn rundt 20 mai.

Tror ikke det er noen testet å finne av denne enda...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.05.2005 11.08.23 #4 av 5
Postet av: Tannoy
Har sjekket en del med lokale forhandlere her i Kristiansand.
De fleste sier at både 37" og 42" vil være i butikk i månedskiftet mai/juni.
Elkjøp vil sannsaynligvis ta inn begge, mens Expert vil kun ha 37" i sitt basisutvalg. 42" må evt bestilles.
Det har vært vanskelig å få ut noen reelle priser så langt, har fått et "tilbud" på 37" til 29K, men dette vil nok falle så fort konkurransen er i gang...
Om noen andre har fått gode tilbud, hadde det vært fint å høre om når prutinga skal startes...
Sometimes I have morningwood in the late afternoon...
Sjekk gjerne ut min hjemmekino:
http://min.hjemmekino.no/Tannoy/
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.05.2005 11.40.59 #5 av 5
Postet av: Johnny
AVshop tilbyr allerede 42" til 30K.

http://no.kelkoo.com/ctl/go/shopbotGo?c ... 8&orw=true
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar