Logo

phillips 723 cdspiller

Skriv et svar
07.10.2005 15.26.01 #1 av 4
Postet av: jzono1
Byttet i dag ut sanyo alt-i-ett anlegget mitt med foreldrenes cd-spiller(ettersom jeg foreløpig bare bruker headphones), en phillips 723. det ble enormt til forskjell ja! lurte da på, er denne spilleren fremdeles kurrant, når jeg etterhvert får bygd meg en rør-forstnerker og et par voigth-horn, er denne da grei å bruke, eller vil jeg merke store forskjeller med en nyere spiller av sånn hallveis bra kvalitet?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.10.2005 15.58.48 #2 av 4
Postet av: Vector
Det er helt klart at om du kjøper en nyere spiller, så vil du nok merke stor forskjell pga. dacen osv. Men du vill som du har sakt å håper på få en helt grei\hallveis bra kvalitet :)
Mvh Vector
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.10.2005 18.46.46 #3 av 4
Postet av: Anonymous
Men, viss jeg beholder denne, og senere bygger meg en ekstern DAC, vil denne cd-spilleren duge da?
Har coax digital utgang. Er heller ikke redd for å lodde litt og skifte den derre dingsen. Viss frekvensen er grei, er det mulig å få knallresultater viss jeg modder den til slave opp mot en ekstern DAC?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.10.2005 19.01.03 #4 av 4
Postet av: jzono1
oj. glemte å logge meg inn.

tok frem skruvgjern med torcs, åpnet spilleren, og fant ut hva slags DAC den bruker. phillips TDA1545a. http://www.semiconductors.philips.com/p ... 545AT.html
Er den kurrant? og er det noe point i å modde denne spilleren litt istedet for å kjøpe en billig ny en? ettersom jeg tvilsom vil bruke mer en tusenlappen hvis jeg skal skifte den ut med en ny? er det da bedre å tå fram loddbolten?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar