monitor
Prisjeger og frihetskjemper
E-post
Dette er ikke meg men kanskje enn venn i fremtiden:
Pioneer PDP-5080XD. Forventes i en svensk butikk for 35 svenske K, altså under 31K
.Plasma 50-tums. 16:9 Widescreen. 1365x768p. Kontrast 20000:1. Digital TV-tuner (DVB-T) MPEG2. Text-TV. CA-modul plats (kortläsare tillval). Analog TV-tuner. 1080p 24/50/60Hz. 1080p 24=sync 73Hz. Anslutningar: Tre HDMI-ingångar. Komponent Y/Pb/Pr. Tre scartingångar. VGA-ingång (PC). Hörlurs utgång. Fjärrkontroll. Färgfilter. Fotstativ tillval. Väggfäste tillval (800PLB1
PDP-4280XD koster 25 svenske K eller 22K
Prisen kan heretter bare gå ned
Rammen er nok i sort guld
42" tommeren kan aldri forsvare å koste 2x en høy spesifisert Panasonic 42PV70
135PDP5080XD[1].gif (
64,0166015625 KB) Vist 611 ganger
xuax
Kunnskapsrik
E-post
Vent til du ser en nye pio'n du, den er en drøm i forhold til forrige gen
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!
"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
monitor
Prisjeger og frihetskjemper
E-post
"xuax" skrev:Vent til du ser en nye pio'n du, den er en drøm i forhold til forrige gen
Enig: Bare se på spesifikasjonene og de første inntrykk på messene rund omkring.
Panasonic kommer til å sette ned prisene på sin nye serie når Pioneer lanserer sin nye serie.
Dermed vil ikke pioneer oppnå å både få i pose og sekk (bra produkt - høy pris). de har nødt til å senke prisen. De fleste er mer enn nok fornøyd med et bilde slik Th42PV70 gir. Når PV700/ PX700 senker sine priser, så MÅ Pioneer følge etter. Hvis ikke priser de seg ut av markedet.
Om de IKKE gjør det endrer de sin policy:
- Da blir de High End for de få... Det er de neppe interessert i. De må få en viss omsetning for at de kan videreutvikle sine produkter, og kampen står primært om kundene som pt. velger panasonic.
I tillegg så har produsenter som Samsung prøvd å nærme seg disse to.
det gjør at det hardner til. LCD og SED er også kommet for å bli og skal plasma være med MÅ de tilby kvalitet til konkuransedyktig pris:
Om jeg måtte investere i aksjer i denne bransjen hadde jeg satset mine mynter på Panasonic: Det ser ut til at de fester grepet. Men det er meget spennende å se hva som skjer med pioneer sine nye modeller:
Det hadde vært et meget bra sjakktrekk å tukte Panasonic på pris: selg Pioneer til marginalt høyre priser ( det er policien i alle andre land enn Norge og Sverige), så vil de ta markedsandeler.
Jeg lover å holde dere orientert over prisutviklingen i mellomeuropa!