Logo

Plasma og Komponent

Skriv et svar
26.11.2004 09.10.45 #1 av 6
Postet av: Bøgge Bakken
Hei!

Jeg har et 42" plasma TV fra Shark og har nylig kjøpt meg Denon DVD-1710 DVD spiller. I den anledning skulle jeg ha kjøpt meg Komponentkabel, men er usikker på hva jeg skal kjøpe. Prøvde å lage en av skjermet telefonkabel, men bilde blei mye grønt og store fargede områder blei dårligere. Lurer på om noen har en kabel å anbefale. Har sett litt på forksjelige kabler og jeg lurer på må man kjøpe seg en monsterkabel for å få bra bilde eller finnes det rimligere alternativer.

Jeg har ikke SCART på TV-en da jeg kjøpte uten for å ungå TV lisens.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.11.2004 10.13.03 #2 av 6
Postet av: kjelle
viss du skal ha en kort kabel...ca 1meter..så villa jeg kjøpt en monsterkabel.jeg har kun gode erfaringer med monster.husk å prut på pris! butikkene har veldig god avanse på kabler.skal du ha en lang kabel og ikke er så veldig kresen på bilde så kan jo du vurdere proson...den selger de hos hificenterklubben.men de har jeg ikke erfaring med.men kan varmt anbefale monster 8) .
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.11.2004 11.14.46 #3 av 6
Postet av: Bøgge Bakken
Skal ha kort kabel ja. Tenkte å kjøpe monster fra komplett da det ikke er noen butikker i nærheten som selger slikt. For kjøpt fra norek så prisen går noe ned, men syns det er litt dyrt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.11.2004 11.46.13 #4 av 6
Postet av: kjelle
mitt motto er...: du får det du betaler for.sånn er det vel med allt..men monster er dyrt.det er jeg eni i.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.11.2004 12.25.17 #5 av 6
Postet av: Bøgge Bakken
Monster er dyrt, men kan vel bære greit å ha en god bildekabel. Vil tru at det er lettere å se feil i bilde, en feil i lyd pga av kabler. Må vel bite i det sure elpe og kjøpe en slik.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.11.2004 13.21.18 #6 av 6
Postet av: kjelle
alltid surt å bruke penger på kabler..spør du meg ivertfall.hadde vert dyrere viss du hadde kjøpt en billigkabel du ikke var fornøyd med og så måtte du kjøpe en ny sjikkli en etterpå for du var misfornøyd med den billige du hadde.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar