Logo

Plasma uten innebygd tuner

Skriv et svar
26.03.2005 03.53.00 #16 av 19
Postet av: orso
"wotg" skrev:Absolutt spennende skjermer det der, de kommer vel i mai hvis jeg ikke tar feil. Skjermene er HD klare og har HDMI inngang som takler PAL såvidt jeg har skjønt. Men skjermene har jo innebygget tuner og høytalere så de tar jo litt mere plass i høyden og sikkert også i dybden.
Personlig venter jeg på skattepengene :D da skal de bli ny skjerm på meg. Såfremt det ikke kommer noen super nyheter i løpet av sommeren kommer jeg til å bestille meg en TH-42PHD7 i sølv, med HDMI og BNC component kort og den nye DVDO HD+ scaleren med HDMI innganger *gleder seg* men for nå så får min Benq PE8700+ gjøre jobben.


Hvor får man kjøpt TH-42PHD7 og evt. en "37 av samme type? Er den uten høytalere? Jeg har jo hjemmekinoannlegg og trenger jo strengt tatt ikke plasma med høytalere. Ekstern tuner er vel også å foretrekke, så man slipper kabel rotet.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.03.2005 08.44.42 #17 av 19
Postet av: Rune
Jeg vet at BMH i Bergen har solgt denne modellen med tuner.

Diskuteres i denne tråden:
http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.ph ... hlight=bmh
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.03.2005 21.25.35 #18 av 19
Postet av: Kvartsli
Takk for mange gode innspill. Nå har det gått noen dager med til surfing og innhenting av informasjon på nettet og valget er nå tatt. Etter å ha vært på den lokale Expertbutikken og sammelignet en del forskjellige alternativer, falt valget på Panasonic TH 37PW7. Knall bilde på parabol og DVD. Så bra at jeg fant ut at jeg klarer meg uten DVI/HDMI (i hvertfall foreløpig).
Neste steg på veien er å finne rimeligste og tryggeste leverandør.
Siba skal ha 22.995,- for selve skjermen, men de har ikke veggfeste og de kortene som trengs. Til sammenligning skal Elkjøp her ha 32.000,-.
Noen som vet hvor veggfeste/bord/kort kan kjøpes for en rimelig penge. Elkjøp skal ha 1800-1900 for kortene. Er det normalt?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.04.2005 10.09.31 #19 av 19
Postet av: Johnny
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar