Logo

play.com kluss

Skriv et svar
03.05.2006 13.09.21 #1 av 4
Postet av: bam87
Den 03.04 i år ble 2 filmer sendt ut til meg fra play.com, men varene kom ikke. Etter 2 uker sendte jeg "klage" og fikk automatisk sendt de 2 filmene på nytt, og da var de i postkassa mi 4 dager senere. Men i dag, på dagen èn måned etter de 2 første ble sendt uten å komme frem, dukket de opp i postkassa mi av en eller annen grunn. Betyr det da at jeg må betale for alle de 4 filmene jeg nå har mottatt selv om det er 2 stk av hver film? På play.com på mine "previous orders" står det at 2 av filmene er "posted on 20.04.2006", mens det står "not received on 19.04.2006" på de 2 andre. Forvirra her.....hehe...noen som vet om jeg har betalt for alle 4 eller ikke?
"Queen Elizabeth is a man! Prince Charles is a pervert! Winston Churchill was full of shit! Shakespeare's French!"

An American Werewolf In London


Min DVD-samling:
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/bam87
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.05.2006 13.22.55 #2 av 4
Postet av: arntos
hva med å sjekke kontoen?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.05.2006 18.43.39 #3 av 4
Postet av: Draugen
Du har betalt for to og fått fire, med mindre du sender tilbake to av dem som du gentlig skal gjøre (men de finner ikke ut det). Dette har skjedd meg også, flere ganger.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.05.2006 20.02.34 #4 av 4
Postet av: Njål
Du har selvfølgelig ikke betalt to ganger, og skal ikke heller.
Som rederlig, ærlig kunde sender du en mail der du informerer om at de opprinnelige forsendelsene har dukket opp, og du nå har fått dobbelt opp, opplyser samtidig om Postens fraktsatser for til Jersey (gjerne med link til Postens portosider), og påpeker at:
1. Det ikke er du som skal betale for retur, og
2. Frakt fra Norge er DYRT, og at det neppe vil lønne seg for dem om du returnerer, og får refundert frakten.

Den vanlige løsningen er da at de ber deg beholde duplikatene, og du har verdens beste samvittighet (om det skulle være et poeng).
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar