Logo

Postekampanje!

Skriv et svar
28.11.2004 06.01.42 #1 av 16
Postet av: Snickers-is
Jeg synes aktiviteten på forumet er sørgelig lav for tiden. Ofte tror jeg det kan henge sammen med hvor mye hver enkelt poster kombinert med nyrekrutteringen. Dersom vi satte opp en uke der vi skulle poste misnt 4 innlegg hver i løpet av hver dag den ene uken så tror jeg vi kunne fått ristet liv i mange spennende tråder. Dersom vi i tillegg promoterte det hele litt hadde vi fått inn nye medlemmer på et tidspunkt der det er generelt mye postning på forumet.

Det er viktig at det ikke er bare de "flinkeste" rent faglig som poster. Det er mye bedre at vi får fordelt postingene, og at det stilles også enkle spørsmål i de ulike trådene.

For å dra det hele litt lenger kan vi samtidig si at alle "påmeldte" bør forsøke å poste minst 3-5 nye emner i løpet av uken. Det er da en fordel å bruke søkefunksjone for å se at det ikke er likt som et tidligere tema, og det er en fordel om man tenker nytt/originalt.

Skal vi sette oss en målsetning med det samme? Hvis vi sier 50 nyregistreringer og 500 innlegg på en uke?

Hva sier dere? Vi trenger litt mer fart her 8)
MVH
Jørn Rune Kviserud

Mine mer eller mindre bransjerelaterte engasjemenenter:
Midgard Audio
Creative HiFi
CNC Xpress
AV expo
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.11.2004 09.54.20 #2 av 16
Postet av: hdanielsen64
Enig i at det kan være temmelig slapt her, synes man bør poste litt mer. Men det er viktig at man ikke poster masse tull kun for å poste, hvis du skjønner hva jg mener:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.11.2004 10.16.58 #3 av 16
Postet av: Bjarte
Jeg skal prøve å stikke mere innom selv.

Kanskje man skulle laget en konkurranse med premie til en av månedens postere. Kanskje en DVD film?

Hva syns du om det Rune?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.11.2004 14.06.41 #4 av 16
Postet av: ohauback
Høres ut som en bra ide! Trenger litt mer fart på forumet her ja!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.11.2004 14.12.05 #5 av 16
Postet av: Typhoon7
Det har vært litt slapt her i det siste ja. Fra min side også :D

Bra tiltak!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.11.2004 15.27.12 #6 av 16
Postet av: SpikeMan
Jeg poster som oftest de stedene jeg vet noe om, har jo en del spm liggende ute, men har ikke fått noe spez med svar..

Men, jeg poster det jeg kan og poster kan jeg :P
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.11.2004 21.32.11 #7 av 16
Postet av: mariusm
bra forslag!!!

jeg poster også på de stedene jeg vet noe særlig om. jeg kan for eksempel mye mer om lyd enn om bilde.

På bildesiden blir det mer spørsmål :wink:
Mvh
Marius
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.11.2004 00.00.16 #8 av 16
Postet av: Snickers-is
Jeg poster mer på andre forum, det skyldes selvsagt den totale postefrekvensen, men det kan sikkert gjøres noe med.

Kanskje viktig å understreke at alle kan og bør svare selvom de kanskje ikke føler at de sitter med den absolutte fasiten. De mest interessante trådene er der folk finner svar gjennom resonement og samling av felles info.
MVH
Jørn Rune Kviserud

Mine mer eller mindre bransjerelaterte engasjemenenter:
Midgard Audio
Creative HiFi
CNC Xpress
AV expo
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.12.2004 01.50.55 #9 av 16
Postet av: Aladdin
Godt forslag. Skal prøve å skjerpe meg. Men grunnet mye øvelser og stort arbeidspress er det alt for sjeldent jeg surfer på nettet. Nå har jeg langhelg så da blir det sikkert en del surfing.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.01.2005 14.31.27 #10 av 16
Postet av: Typhoon7
Synes det har tatt seg opp her nå.

Folk poster mer nå enn for 1 måned siden, både spørsmål og svar.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.01.2005 14.36.00 #11 av 16
Postet av: Rune
"Typhoon7" skrev:Synes det har tatt seg opp her nå.

Folk poster mer nå enn for 1 måned siden, både spørsmål og svar.


Ja, det har tatt seg kraftig etter nyttår. Hvis det fortsetter slik resten av måneden så vil det bli 30% økning i januar. De siste dagene har det vært opp mot 2500 besøkende på forumet hver dag.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.01.2005 15.05.49 #12 av 16
Postet av: Jan A M
Jeg og prøver å poste på det jeg kan (tror jeg kan(!) :P ) og da går det mest på lyd da. Men for all del la oss prøve å puste litt mer liv i dette forumet! :)

Edit: Jeg har ikke fått noen som helst komentarer på hjemekino presentasjonen min på forumet her... hint, hint.... :roll:
[url=http://min.hjemmekino.no/JanAM/][b][color=black][u]Min Hjemmekino[/u][/color][/b][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.01.2005 17.15.57 #13 av 16
Postet av: Typhoon7
Det har du nå 8)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.01.2005 17.31.40 #14 av 16
Postet av: Granberg
har tatt seg veldig opp i det siste ja.
anntall postinger pr. dag er vel mangedoblet den siste måneden.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.01.2005 17.35.04 #15 av 16
Postet av: Jan A M
"Typhoon7" skrev:Det har du nå 8)


Takk. :)
[url=http://min.hjemmekino.no/JanAM/][b][color=black][u]Min Hjemmekino[/u][/color][/b][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar