Logo

Prisguide

Skriv et svar
01.12.2007 14.26.19 #16 av 22
Postet av: MindWaste
"Rune" skrev:Når det gjelder AVShop er problemet at eieren gjør alt for å motarbeide hjemmekino.no inkludert sensur for å hindre relevant informasjon til sine potensielle kunder. Jeg er selv blitt truet med advokat hvis jeg postet noen flere linker til guider/produktinformasjon på (noe jeg sikkert har gjort 5-10 ganger som tidligere moderator på siden hans for å hjelpe brukere). Når samme eier aktivt har gått inn for å få hjemmekino.no sparket ut av technett (nettverket som siden er med i, meny på toppen) pga av som han selv skrev det "ettersom det av strategiske årsaker er ønskelig at Hjemmekino.no får mindre besøkende på snarlig varsel."
Listen over slike eksempler på tvilsom foretningsmoral er lang og siden han så aktivt ønsker at det ikke skal være linker mellom sidene ønsker jeg ikke å legge butikken til. Den dagen han slutter med slike sprell er selvsagt avshop velkommen i listen.


I alle dager? Jeg var ikke klar over dette og vil ikke poste linker til forumet/butikken i fremtiden... :shock:
-Anders-

Min Kino
Parasound JC-1 / Usher BE8871 / 2 x DIY 12" SVS Sonosub / Logitech Transporter / Sony PS3 / LG 60pk950
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.12.2007 14.43.54 #17 av 22
Postet av: kamelon
Rune skrev:
Når det gjelder AVShop er problemet at eieren gjør alt for å motarbeide hjemmekino.no inkludert sensur for å hindre relevant informasjon til sine potensielle kunder. Jeg er selv blitt truet med advokat hvis jeg postet noen flere linker til guider/produktinformasjon på (noe jeg sikkert har gjort 5-10 ganger som tidligere moderator på siden hans for å hjelpe brukere). Når samme eier aktivt har gått inn for å få hjemmekino.no sparket ut av technett (nettverket som siden er med i, meny på toppen) pga av som han selv skrev det "ettersom det av strategiske årsaker er ønskelig at Hjemmekino.no får mindre besøkende på snarlig varsel."
Listen over slike eksempler på tvilsom foretningsmoral er lang og siden han så aktivt ønsker at det ikke skal være linker mellom sidene ønsker jeg ikke å legge butikken til. Den dagen han slutter med slike sprell er selvsagt avshop velkommen i listen.


I alle dager? Jeg var ikke klar over dette og vil ikke poste linker til forumet/butikken i fremtiden... Shocked


Ikke jeg heller!..Hadde en glipp på w9000 tråden og beklager d!!Skal ikke skje igjen!
Skulle gjort slik som i gamle dager, der man hengte ut folk i gapestokk og forbispaserende kunne spytte, hive ting på, osv.osv...:D
Der føler jeg eieren av av-forum hadde passet inn...For en tulling!
I think football always should be played on grass...Bob Marley
Min kino: http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=123
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.12.2007 16.22.23 #18 av 22
Postet av: Rune
Selv om jeg ikke liker måten han holder på kommer jeg ikke noengang til å sensurere vekk linker på denne måten. Så hvis svaret på ting finnes der kan jeg ikke se noen problem med at folk linker ditt. Den viktigste funksjoen for hjemmekino.no er jo tross alt å hjelpe folk.

Syns jo det er morsomt at det slettes linker til produktinfo, samtidig som det har skjedd flere ganger at informasjonen er kopiert rett fra hjemmekino til avshop/avforum sin produktinfo. Så det tyder på at det ikke er kvaliteten på informasjonen som er problemet :-)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.12.2007 12.20.42 #19 av 22
Postet av: petre2006
Rune;

Butikker du kan legge inn i listen slik at jeg kan bruke de:

-belco.no
-meeter.no
-pcfabrikken.no
-euro-tec.no
-pcsupport.no
-vendur.no

Derimot kan sikkert fjerne valget ' cshop.no' , kom bare til masse tull og tøys.

Petter
Det blir aldri lydtett nok... OG -- ALT i en boks, hiv ut resten!
Filmbasen min : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Petter%20U
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.12.2007 13.00.53 #20 av 22
Postet av: Rune
"petre2006" skrev:Rune;

Butikker du kan legge inn i listen slik at jeg kan bruke de:

-belco.no
-meeter.no
-pcfabrikken.no
-euro-tec.no
-pcsupport.no
-vendur.no

Derimot kan sikkert fjerne valget ' cshop.no' , kom bare til masse tull og tøys.

Petter


Dine ønsker er oppfylt. Takk for super innsats!
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.12.2007 13.43.15 #21 av 22
Postet av: petre2006
En ting til, så skal jeg slutte å ødelegge søndagen din;

Jeg kunne tenkt meg men mulighet på å søke modeller i prisguiden deres ELLER ha muligheten til å finne frem eldre modeller på en eller annen måte. Kan være jeg ikke har øynene med meg idag, men jeg finner kun kurrante modeller i oversikten og da har jeg f.eks ikke mulighet til å legge ut priser på ukurante modeller (to webutikker på fredag som fikk tak i et stort parti med PE7700 som de dumper ut på markedet nå) og da har jeg ikke mulighet til å gjeninnføre de.

En annen side av den saken kan jo være å ha historikken på det, artig lesning til sammenligning. Jeg brukte google for å finne frem til eldre modeller her på hjemmekino.no, da kom de frem.

Men, ok, jeg gir deg muligheten til å forklare hva jeg evt. ikke ser :-)

EDIT::: Jeg fant ut at jeg kan hake av for 'utgåtte modeller', men hvem avgjør og hvordan avgjør man det om de er utgått?

Petter
Det blir aldri lydtett nok... OG -- ALT i en boks, hiv ut resten!
Filmbasen min : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Petter%20U
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.12.2007 14.28.54 #22 av 22
Postet av: Rune
"petre2006" skrev:EDIT::: Jeg fant ut at jeg kan hake av for 'utgåtte modeller', men hvem avgjør og hvordan avgjør man det om de er utgått?


Det er som regel jeg som tar en opprydning med jevne mellomrom for å fjerne utgåtte produkter. Søking i basen burde absolutt komme. Jeg skal også se om man ikke kan legge inn slik at hvis noen legger inn en pris på et utgått produkt så blir den aktiv igjen.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar