Logo

Proson Reality 69 SA VS Psb image 6t

Skriv et svar
17.11.2004 13.56.56 #1 av 2
Postet av: Vector
Hei nå lurer jeg på en ting og det er hvem av disse er best Psb image 6t Vs Proson Reality 69 SA :D Alle svar er bra :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.11.2004 23.27.45 #2 av 2
Postet av: kakehode
Psb har jeg aldri hørt, bare lest litt på nett og i magasiner, men det er vel såvidt jeg skjønner en nøytral allround-høyttaler.
Men jeg har selv hatt R69SA i snart ett år, så jeg kan vel si noen velvalgte ord om den!

Liker du klassisk musikk, rolig jazz eller blaute ballader? Finn deg en annen høyttaler!!!
Derimot, om du spiller rock i alle dens fantastiske varianter og vil ha en høyttaler som gir lydbildet mildt sagt realistisk dimensjon, look no further! Du må gi den en skikkelig forsterker, og det har jeg gjort! De er digre og låter enda større, og evnen til å spille DYP bass er bare helt hinsides! I mitt rom gir de effektivt utbytte ned til 23hz...

De krever også godt med boltreplass. Regn med minst en meter fra frontbaffel til bakvegg, og hvordan det blir i rom under 15kvm tør jeg ikke engang tenke på.
Men uansett, viktigst av alt, skikkelig forsterker! Da kan du faktisk droppe subwoofer, med mindre du har en heftig 15-tommer liggende. Alt annet blir rett og slett for lite og drukner i bassen R69 evner å levere.
Mellomtonen er også veldig bra. Den sitter i et lukket kammer, så den er veldig kjapp og detaljert. Og siden Proson har hatt vett til å sette inn to 6,5-tommere, blir overgangen mellom bass og mellomtone problemfri.
Så en soleklar anbeling fra meg altså, særlig nå som de har blitt så skandaløst billige!
H/K AVR5500,H/K DVD25,H/K PA2000, Proson R69SA,Proson R63SA,Proson R52SAMKII,Audiovector C-sub, Proson Hifi Super Cable,Nordost Flatline Gold,Nordost Optix,Nordost Solar Wind RCA,Nordost Pulsar Points,AudioMagic Xenta4,XBOX,Projektor og HTPC på vei
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar