Logo

QXL "Importguide"

Skriv et svar
24.10.2004 15.30.29 #1 av 3
Postet av: hdanielsen64
Har noen av dere sett "importguiden" som annonseres bort på QXL?

Her er en link: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI ... Catg=11985


Dette høres vel ganske tvilsomt ut, eller hva synes dere? Noen som har peiling på import fra Asiatiske fabrikker? Tilbudet høres bra ut, men alle ville vel gjort dette dersom det var mulig? Noen tanker rundt dette?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.10.2004 16.21.51 #2 av 3
Postet av: Rune
Tror nok mange ganger at dette er verdiløst.

Har vært tilfeller på salg av oppskrifter for å få billig ditt eller datt som bare har vist seg å være at oppskriften gikk ut på å selge oppskrifter på nettet for å finansiere kjøpet.

Vet ikke om dette er tilfellet her da.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.10.2004 22.45.09 #3 av 3
Postet av: Alas
Import skole? Det jo ikke noe å lære? Hele står på tollvesenets hjemmesider uansett.

Man bestiller fra en nettbutikk fra østen, betaler via paypal el. (direkte overføring anbefales ikke!!) varen sendes, er du heldig fortoller DHL el. hele greien for deg. Er jo ikke noe hokus pokus det da. Hvis ikke må man betale Momsen selv før man kan få hentet pakken på posten.

Import er jo noe veldig mange her inne har gjort regner jeg med. Hvem har for eksempel kjøpt filmer fra Play ol. der verdien overstiger 200,- kr? Er jo ikke forskjell om varen koster ditt eller datt, tror jeg da.

Men for all del hvis noen vil bruke pengene sine på "importskole", dem om det, jeg ville brukt dem på filmer heller.

Mvh
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar