Logo

reklame...

Skriv et svar
11.02.2005 23.33.23 #1 av 12
Postet av: mariusm
ser det har komt noen reklamebannere her, som du nevnte før rune...

ikke noe skade i det, så lenge jeg slipper popuper....

:wink: :)
Mvh
Marius
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.02.2005 23.49.43 #2 av 12
Postet av: Rune
Det blir ikke mer reklame enn det som er der.

Forhåpentligvis får jeg ordnet en fast sponsor på den reklameplassen som er relevant. Har bare lagt inn denne for å kunne illustrere. (reklamen som er nå får jeg ingeting for)

Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å ha reklame på forumet, men når webleverandøren begynner å fakturere meg nesten 1000 kr for overforbruk i januar så tærer det på studielånet. (det kan se ut som det blir enda mer i neste mnd)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.02.2005 23.50.10 #3 av 12
Postet av: dvdjan
AAAArgh og så Jamba reklamen da :cry: :evil:
Mine HD DVD og Blu-Ray filmer

Panasonic AE4000, Samsung LE46A866, Yamaha RX-V 1800, Toshiba HD A1, Toshiba HD-EP 35, PS3 (250 Gb), Samsung BD-P 1500, Lerret : DreamScreen V2 DynaGrey CineScope 2,35:1 265cm/ 114"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.02.2005 00.04.15 #4 av 12
Postet av: mariusm
enig i at den jamba reklämen er mildt sagt irriterende :cry: :shock: :D
Mvh
Marius
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.02.2005 00.17.29 #5 av 12
Postet av: Alas
Reklame for å holde forumet oppe er helt greit. Som man sier, hvis man holder seg unna pop-up-ads, det er bare irriterende!! Ser og at man slipper ting som lager lyd når man komme over den med pekeren, det kan komme som et sjokk tidlig på morran.

Har jeg full forståelse for at du Rune ikke skal sitte med skjegget i postkassa når du driver et så bra forum som dette her er.

Mvh
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.02.2005 01.47.53 #6 av 12
Postet av: Jan A M
Reklame på forumet? Ser ikke noen reklame noen plass jeg.... :roll: :?

Edit: ... så da kan du egentlig bare reklamere så mye du vil for min del, siden jeg ikke ser den... :roll: merkelig, er jeg virklelig så blind?...
[url=http://min.hjemmekino.no/JanAM/][b][color=black][u]Min Hjemmekino[/u][/color][/b][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.02.2005 10.09.25 #7 av 12
Postet av: ohauback
Helt greit med reklame, så lenge den ikke tar overhånd. Når Rune driver et så bra forum kan det da ikke være meningen at han skal betale masse for det i tillegg.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.02.2005 10.11.04 #8 av 12
Postet av: Bøgge Bakken
"Jan A M" skrev:Reklame på forumet? Ser ikke noen reklame noen plass jeg.... :roll: :?

Edit: ... så da kan du egentlig bare reklamere så mye du vil for min del, siden jeg ikke ser den... :roll: merkelig, er jeg virklelig så blind?...




Ved siden av hjemmekino.no logoen.

Så lenge den ikke popper opp, lager lyd og har irriterende blinkende farger så er det greit med en banner.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.02.2005 14.01.42 #9 av 12
Postet av: Jan A M
"Bøgge Bakken" skrev:
"Jan A M" skrev:Reklame på forumet? Ser ikke noen reklame noen plass jeg.... :roll: :?

Edit: ... så da kan du egentlig bare reklamere så mye du vil for min del, siden jeg ikke ser den... :roll: merkelig, er jeg virklelig så blind?...




Ved siden av hjemmekino.no logoen.

Så lenge den ikke popper opp, lager lyd og har irriterende blinkende farger så er det greit med en banner.


Lol. Da er det jo greit da. :) Det er nemlig ingen reklame der til meg. Bare en stor "tom" firkant...
[url=http://min.hjemmekino.no/JanAM/][b][color=black][u]Min Hjemmekino[/u][/color][/b][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.02.2005 14.04.40 #10 av 12
Postet av: Jan A M
"ohauback" skrev:Helt greit med reklame, så lenge den ikke tar overhånd. Når Rune driver et så bra forum kan det da ikke være meningen at han skal betale masse for det i tillegg.


Det er jeg enig i. Litt reklame skader ikke. Bra forum, vil ikke at det skal forsvinne... :wink:

Kan være litt slitsomt med slike flash reklamer da. :roll:
[url=http://min.hjemmekino.no/JanAM/][b][color=black][u]Min Hjemmekino[/u][/color][/b][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.02.2005 14.18.49 #11 av 12
Postet av: Granberg
Er enig med de fleste her. Litt reklame skader ikke bare vi slipper popups!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.02.2005 17.28.58 #12 av 12
Postet av: Berit
Gode gutter. God Helg!!! :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar