Logo

S-Video tilkobling via SCART overgang.

Skriv et svar
27.03.2006 20.42.09 #1 av 2
Postet av: ks
sliter med å få dette til med mitt geforce 2 skjermkort og min nye panasonic 37' plasma (PA50). Har lagt ved et bilde av kontaktene på tv'n.

Skjermkortet ville først ikke vise at jeg hadde en tv tilkoblet, måtte bruke "fremtving TV-registering" før jeg fikk opp noe. Under "Velg TV-format" kan jeg ikke velge noe annet enn som alt er valgt, NTSC-M. Dette virker ikke riktig for meg. Kan det være kabelen jeg bruker som det er noe galt med? Den fungerte bra inntil min gamle tv nå nylig tok kvelden, lurer på om kabelen kan ha blitt skadet da.

Hvilken av scart-slotene på tv'n bør jeg bruker? Hvilke menyvalg må jeg da gjøre på tv'n? Når jeg trykker "TV/AV" knappen på fjernkontrollen får jeg en linje hvor det står "AV1" i rødt, "AV2/S" i grønt, "AV3/S" i gult og "Componet" i blått. For å få dette til å virke må jeg gjøre noen andre meny valg på tv'n? IMG_1050-.jpg IMG_1050-.jpg ( 17,29296875 KB) Vist 502 ganger
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.03.2006 20.47.27 #2 av 2
Postet av: arntos
Du må bruke AV2 eller 3 da disse støtter s-vhs. Prøv å start opp PC med kabelen i TV og PC. Ellers skal det fungere bare ved å aktivere eksern skjerm.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar