Logo

Skrot-teateret: Jbl Array 1400 og McIntosh 501 er i hus!

Skriv et svar
14.12.2008 17.05.12 #166 av 238
Postet av: Steve Vice
Jeg har overhode ingen problemer med dette, lydnivået på PS3 er ekstremt lavt sammenlignet med absolutt alle konsoller gjennom tidene. Jeg spiller mer enn gjennomsnittlig og det er operasjoner som er langt mer krevende for konsollen enn ren avspilling, så jeg hadde visst om det var mye støy fra PS3.

Enkelt og greit, dersom du faktis greier å høre PS3'en din fra lengre vekke enn 2 meter så er det unormalt høy viftestøy.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.12.2008 15.01.54 #167 av 238
Postet av: Skrotnisse
Den høres forsåvidt greit nok opp til tre meter unna, men jeg vil ikke si at dette er direkte unormalt. Flere bekjente opplever det samme, men så kommer det jo også mye an på hvor mye eieren\brukeren faktisk bryr seg\irriterer seg over dette. Ved litt volum på selve anlegget forsvinner uansett ps3'n i lydbildet så egentlig skal man vel ikke klage men... :)
[url=http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?f=32&t=11457][b][u]Skrot-teaterets Diskusjonstråd[/u][/b][/url]

[url=http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=140][b][u][color=red]Skrot-Teateret in living colors[/b][/u][/color][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2009 09.21.24 #168 av 238
Postet av: Msport
Jeg hadde en PS3 60gb som virket truende til å lette og ta med seg hele tv-benken..... Nå skjedde det aldri - noe som er et under etter min mening :mrgreen:

Litt mer seriøst - PS3 60gb er den værste bråkebøtta vi har hatt i hus. Jr hadde rom vegg i vegg med stua tidligere og dårlig lydisolering mellom rommene førte til at vi ikke hadde noe spesielt høyt volum når vi så på film. Da var faktisk PS3'n en sikkelig plage - noe også kona kommenterte.
Pioneer PDP-5080XA # Onkyo TX-SR875 # Emotiva XPA-5
Panasonic DMP-BD60 # Logitech Squeezebox Duet # Project Debut III
B&W DM683 # B&W HTM61 # Focal Dôme x 4 # SVS! PB12-Plus
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2009 11.15.23 #169 av 238
Postet av: Skrotnisse
Når man hører den igjennom vegga (til tross for dårlig lydisolering) så høres det jo ikke helt bra ut. Så ille er ikke engang min :) Men når det gjelder støy og ps3 må vi bare se det positive i det; den er selve stillheten selv kontra xbox360. :mrgreen:
[url=http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?f=32&t=11457][b][u]Skrot-teaterets Diskusjonstråd[/u][/b][/url]

[url=http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=140][b][u][color=red]Skrot-Teateret in living colors[/b][/u][/color][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2009 13.34.26 #170 av 238
Postet av: Skrotnisse
2008 - Et merkelig og minneverdig år

Så der satt jeg, etter flere dager med fråtsing av mors gode julemat og timevis med glede foran et stereoanlegg hvor man fant både Jbl Array 1400, McIntosh C220 og svindyre høytalerkabler av typen Nordost Frey. Lykken var uten tvil ett faktum når året 2007 gikk mot sin slutt. Dessverre for min del på den tiden ble jeg også sterkt angrep av syndromet “bloody stupid idea” (heretter referert til som BSI). Av en eller annen toskete årsak fikk denne nissen det for seg at han skulle gå fra stereo til surround, jammen sa jeg god ide.
Planen var enkel den. Stereoforforsterkeren McIntosh c220 måtte vike til fordel for en surroundreciever og en JBL Array Senter måtte også inn i stuen, kjør hardt kjør stil. Det tok ikke lange stunden før mine dyrebare Nordost Frey Ht-kabler forsvant ut av døra til en skampris. Hvis jeg først skulle bytte ut McIntoshen var det jo toskete å sitte med høytalerkabler til 17k når det skulle en reciever til langt under denne prisen inn i systemet. Som sagt så gjort, for ett par uker senere forsvant også mine like høyt elskede McIntosh c220 ut av døra. BSI syndromet hadde slått til for fult, jeg var faktisk fornøyd med at to av mine kjæreste eiendeler føyk ut av døra. Enda mer fornøyd var nok kjøperne som gjorde ett par relativt gode kjøp. Lurer på hva de tenkte om meg når de ble forklart hvorfor jeg solgte.

Så der satt jeg igjen. Det begynte så vidt å gå opp for meg hva jeg hadde begitt meg ut på, men takket være dette fæslige viruset kalt BSI var jeg allikevel sikker på at jeg gjorde det riktige. Ikke bare satt jeg der uten Ht-kabler og forforsterker, men de mange og gode julemiddagene var også ute av systemet for lengst. Nok om det. Dødsinterressert i den allerede så hyllede Yamaha 1800 var jeg fast bestemt på at dette måtte bli en slik en, men når undertegnede var en tur over grensen hos våre kjære naboer på svinesund var forvirringen et faktum. For når jeg dro tilbake over grensen til moder Norge var det slettes ingen Yamaha 1800 som lå i bagasjen, neida, jeg kjøpte meg en Onkyo 875. Iveren var til å ta og føle på der jeg og min nåværende eks dundret over grensen; jeg ville hjem og koble det hele opp. Selv skylder jeg på farten, for det var ett par sekunder hvor BSI viruset slapp taket og jeg lurte litt på hvordan det skjedde at jeg dro hjem med en onkyo fremfor en yamaha, men som alle virus slo også dette kjapt og hardt tilbake. Ferdig oppkoblet ved hjelp av ett par Better Cables høytalerkabler (kjøpt etter nordost frey) var det bare å lene seg tilbake og nyte musikken. Eller ikke! Det tok ikke mange tonene før BSI viruset var ute av kroppen for godt; nå hva fanden hadde jeg gjort? Halloooo, jeg hadde McIntosh c220 og nordost frey kabler, plutselig satt jeg der med en onkyo reciever og billige høyttalerkabler. Det var jo ikke mulig å gå tilbake, ikke med tanke på hvordan jeg hadde overbevist meg selv om at detta skulle jeg få til samtidig som jeg sto på mitt på avforum; dette var det riktige valget! Basta! (rune, din j^^la tosk!!).

Det låt godt med tanke på prisen, det gjorde virkelig det, men det markerte også starten på en årelang jakt på det jeg en gang hadde. For det å gå fra McIntosh c220 til en surremegrundtboks og kun kjøre stereo ville jo ha vært pur idioti. Som tenkt som gjort, inn til Oslo bar det og etter å ha svidd av en pen bunke med norske høvdinger dro jeg lykkelig hjem med en Jbl Array880 center. Et stykk Better kables høytalerkabel ble bestilt fra Lsound og det hele ble koblet opp med relativt mye spenning i luften. PUH! Endelig slapp noe av den dårlige samvittigheta jeg hadde etter at McIntoshen og Nordost stakk av. Film ble plutselig bælartig, og det beste av alt var at jeg satt der med komplett Jbl Array frontrekke (minus sub, da hadde jeg garantert blitt pælma ut av leiligheta). Det å se film var så utrolig konge. Array 880 er uten tvil en av de råeste centerne jeg har hatt gleden av å ha hørt.
Men helt fornøyd var jeg så absolutt ikke. For på dette tidspunktet var det Midgard Oberon 6.1 som serverte kraften i anlegget, lets face it, oberon var en jævelig kul forsterker, den ga og den gir fortsatt mye for penga, men etter dette året vil jeg nok ikke si at den låter noe spesielt godt. Nok om det. Disse to blokkene som også var lakkert i svart pianolakk ble solgt. Hvorfor? Ikke bare fordi jeg ville ha noe bedre, men fordi DevilEj hadde vært så hyggelig å lånt meg hans Rogue Stereo 90 i ca tre uker. En fantastisk rørforsterker som til tross for litt lite krefter låt helt fortreffelig! Selvfølgelig ble denne kjøpt inn.

Med et smil om munnen nøyt jeg virkelig musikken (igjen). Men ikke filmen. Et og annet besøk hos DevilEj beviste tydelig at Yamaha var en langt artigere sak når det kom til film. Dere kan vel gjette hva som skjedde? Jups, onkyo 875 ble solgt og en yamaha 1800 ble kjøpt inn. Om film var artig tidligere var det rett og slett en fornøyelse uten like på dette tidspunktet. Yamahaen hadde en så mye høyere gøyfaktor enn onkyo at det var reint skremmende (vi er litt lettskremte her ute på bygda ja). Det var bare et problem; Yamahaen var såpass viril at den fordret til et langt høyere volum enn onkyoen. Høyt volum trenger krefter, krefter som Rogue stereo 90 ikke hadde, og vips, så var denne solgt og ett par Vincent sp991 blokker ble kjøpt inn. Joda, jeg visste allerede før jeg kjøpte vincentene at de ikke ville bli mine ledsagere i all tid, men jeg fikk et sabla godt tilbud på de så jeg visste også at jeg mest trolig kom til å tjene på de dagen jeg solgte de. Og voila, med store mengder krefter til rådighet låt film slik det skulle låte; underholdene til tusen! Musikken derimot, der skortet det fortsatt litt. Rogue Stereo90 var en fantastisk musikkformidler, Vincent var en ok en. Men fast bestemt på at jeg på dette tidspunktet skulle ta meg god tid på å finne min neste effektforsterker valgte jeg å ikke stresse, jeg hater virkelig å bytte utstyr pga unødvendig nysgjerrig og en ting var sikkert; BSI var noe jeg absolutt ikke ville bli smittet av en gang til!

Trodde jeg.

Yamaha 1800 ble jaggu meg solgt og en harman kardon avr255 ble kjøpt inn. Jeg aner ikke hva jeg tenkte med eller på, men helt bra var det ikke. Hk’en var en bra reciever, rakkern heller, den var artig på film, men den nådde ikke yamahaen opp til leggene i mitt anlegg og dette resulterte nok i mitt korteste eierskap noen gang. For 5 dager etter at den kom i hus ble den sendt videre til neste eier som opplevde en langt bedre match i sitt oppsett. Klok, og pokker så flau, av skade bestilte jeg meg nok en yamaha 1800. Selgeren hos Lsound løftet nok et og annet øyenbryn på dette tidspunktet ja. Men denne dustete situasjonen resulterte også i den lengste perioden jeg hadde uten å bytte ut noe. Hele 30 dager gikk det før noe nytt skjedde. Og da snakker vi ikke om hva som helst.

PARASOUND JC1! Jupz, disse legendariske monoblokkene fra forsterkerguruen John Curl i Parasound. Blokker som i Norge koster ca 75k sto plutselig og spilte i stua mi. Jeg tror nok de fleste var enige at jeg ikke kunne ta det så veldig mye lenger med tanke på frontrekka; her sto ett par Jbl Array 1400 og ble driftet av ett par jc 1. Hvor rått er ikke det liksom? Allerede her tenkte jeg på ett effekttrinn til senteren. Enten en a21 i brokobla modus eller ett stykk jc1. Skulle jeg først ta’n helt ut skulle jeg gjøre det med stil. Men det var ikke første prioritert. Jeg var rett og slett lykkelig jeg og jeg kunne endelig forsvare det BSI inspirerte salget av McIntoshen og nordost kablene. Jc1 og Array 1400. Snasent!

Det var bare ett problem. Det har lett for å være det.

Når jeg kjøpte Arrayene drømte jeg allerede om noen andre høytalere, men disse lå langt over Arrayene i pris og det var rett og slett ikke mulig for meg å få tak i disse på tiden jeg kjøpte Arrayene. Hvem snakker vi om? Jo, Avantgarde Duo og Solo. De råeste frontene og den råeste senteren jeg noen gang har hatt gleden av å høre. Disse fikk jeg en sjelsettende demo på hos Akto og jeg forbannet meg allerede den gangen på at jeg skulle ha de en gang i løpet av livet. Saken var bare at jeg tenkte sånn “om noen år når jeg har hus, bil og sikkert en skokk skrikerunger med bleieproblemer”. En ting kan jeg avkrefte, jeg har verken bil, hus eller unge enda (min nåværende eks gikk fra status dame til status eks rett før sommeren). Back on track; jo, jeg satt der med jc1 og kosa meg glugg ihjæl. Og som et lyn fra oven bestemte Akto seg for å selge Avantgardene sine. Like etter at jeg kjøpte meg jc1. Pokker så urettferdig! Tankemaskineriet gikk for fulle mugger. Valget var enkelt; oppfylle en drøm eller ta det en gang senere. Å oppfylle denne drømmen ville innebære ett salg av både jc1 og array høytalerne, det ville også inkludere et greit økonomisk tap sånn sett, men på en annen side var det en drøm, og prisen var pokker så god. Greit. Etter å ha tenkt på det i ca 30 sekunder ble jc1 og Array høytalerne lagt ut for salg. Dermed fikk jeg bare en måned med parasound jc1, noe som må være noe av det korteste her i landet, og arrayene røyk ut like etter. Plutselig sto jeg helt på scratch. Jeg gikk fra et system jeg kjente ut og inn, et system hvor jeg hadde testet ut utrolig mye på høytalerne og visste hva som fungerte og ikke. Men så ble nå en gang drømmen oppfylt.

Det er bare et problem når man forkaster alt man kjenner for å oppfylle en drøm; man starter bokstavelig talt helt på nytt. Med en yamaha 1800 og nada effekt sa det seg selv et nytt effekttrinn bare måtte inn. RØR kjære deg, varme og glødende rør! Jammen sa jeg rør. Gode rørforsterkere koster en del grunker og for første gangen på lenge hadde jeg ikke noe ønske om å oppgradere høytalerne. Dermed bestemte jeg på dagen at denne gangen skulle jeg ta meg god tid, jeg skulle teste ut flere mulige kandidater og når jeg endelig handla, ja da skulle det være en forsterker som ikke sto i fare for å bli byttet ut fra dag 1. Men jeg måtte jo ha noe sånn i mellomtida. Når AndreWerdenskrieg skulle selge sin parasound a23 til en særdeles fordelsaktig pris var jeg ikke sein om å slå til. Mange vil nok mene på at er litt dumt å kjøpe inn et produkt man vet man kommer til å tape penger på senere, men det litt geniale i denne situasjonen var at jeg allerede hadde neste kjøper på hånd fra dag 1.

Men med nye flotte høytalere og nytt effekttrinn fikk jeg også ett par andre små problemer som måtte løses. For det første var Solo senteren gedigen kontra arraycenteren og en ny stereobenk ble umiddelbart handlet inn. Litt lekkert blei det faktisk. Men da ble plutselig høytalerkabla fra better kables for sakte, kort prosess: AW skulle også selge noen xindak kabler hvor lengden passet meg ypperlig, så de ble selvfølgelig kjøpt inn. To problemer mindre. Bare ett igjen. Duoene er så utrolig følsomme, de kan omtrent drives av et vindpust og de fanger opp alt av sjit i signalveien. Greit tenkte jeg, det her gidder jeg ikke å styre for mye med. 2 stk ecosse the big oransje strømkabler ble kjøpt inn og ett stykk viablue signalkabel til senteren havnet også i mitt eie.

Med stumpen godt plantet i sofaen, beina på bordet og godt drikke i glasset var det bare å lene seg tilbake og nyte både synet og lyden av anlegget. Endelig. Endelig sto det ett par Duo og en Solo foran meg og spilte for harde livet. Parasound A23 gjorde en god nok jobb og valget ble tatt: det skulle ikke bli noe kjøp av ett nytt effekttrinn før i 2009. Kandidater som Rogue Stereo90\M150, McIntosh mc275, VTL ST85 og eventuelle andre effekttrinn skulle testes ut. Nå blir sikkert ingen direkte overraskede, men ting har i løpet av 2008 hatt en lei tendens til å skje motsatt av først planlagt. En nedslående demo med rouge m150, ei ukes sjelsettende test av mc275 og det at VTL ble valgt bort av andre årsaker resulterte i at A23 ble solgt og Mc275 ble stående som permanent hovedleverandør av strøm til tyskerbasunene.

[b][i]Dermed er 2008 over og jeg kan legge bak meg et langt år med mye frem og tilbake, en del tapte kroner på hi fi og ikke minst oppfyllelsen av den store lydmessige drømmen; jeg fikk tak i drømmehøytalerne ca 7 år før jeg hadde satt som mål! Veien fremmover? For de som har fulgt tråden min og sett frem til nok et småcrazy år i 2009 vil det nok bli en aldri så liten skuffelse. Jeg simpelheten elsker kombinasjonen McIntosh mc275 og Avantgarde Duo, og jeg har faktisk ingen ønsker om å oppgradere denne. Yamahaen gjør en fortsatt pokker så god jobb som pre når det kommer til film, dac’en holder høy standard og løsningen med htpc\dac\iphone er helt genial. Mulig det blir byttet ut noen kabler, testet ut noen demperinger for rørene og div annet småplukk. Men hva komponenter angår blir 2009 et meget rolig år. [/b][/i]



Fronthøytalere: jbl array 1400 -> Avantgarde Duo
Center høyttaler: jbl array 880 -> Avantgarde Solo
Bakhøytalere: ingen -> Klipsch Rf82 -> Klipsch rf52 -> ingen

Stereoforforsterker\surroundreciever: McIntosh c220 -> onkyo 875 -> yamaha 1800 -> hk avr255 -> yamaha 1800
Effektforsterker front: Oberon 6.1 -> Rogue stereo 90 -> Vincent sp991 -> Parasound jc1 -> Parasound a23 -> Mcintosh MC275

Avspiller blu ray: playstation 3 - > samsung bdp1400
Avspiller musikk: ps3 -> samsung bdp1400 -> lite dac 60\mediapc

Fjernkontroll: Logitech harmoni 1000 -> Apple Iphone

Høyttaler kabler: nordost frey -> better kables -> xindak

Div:
- Ny stereobenk
- 2x Ecosse The Big Orange Strømkabel
- DIY strømkabel (supra kabel med furutech kontakter)
- Reclinere ble solgt til fordel for en Ekornes 3seter.



[i][b]That's All Folk, og med det vil Skrotnisse gjerne benytte anledningen til å ønske alle andre lyd og bilde interresserte et riktig så godt nyttår[/i][/b] :mrgreen:
[url=http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?f=32&t=11457][b][u]Skrot-teaterets Diskusjonstråd[/u][/b][/url]

[url=http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=140][b][u][color=red]Skrot-Teateret in living colors[/b][/u][/color][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2009 14.03.23 #171 av 238
Postet av: DevilEj
Ingen tvil om at du har tatt steget opp blandt de store gutta hva anlegg angår. Skal jeg bytte ut det jag har idag er helt klart horn av denne typen en het kandidat :D
Jeg er blitt Ayonisert

Revolver Audio Reply Turntable
Ayon CD-1 -->
Ayon Polaris II -->
Ayon Typhon -->
Audio Physic Avanti 5
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2009 14.54.40 #172 av 238
Postet av: Skrotnisse
Takk takk. Det har kostet greit mye penger, overtid og bekymringer, men takket være gode tips, råd og svar på mine newbee-sprm fra bl.a. deg føler at jeg endelig har funnet min kurs for fremtiden. Det store målet for 2009 blir å få på plass en god forforsterker samt få bytta ut samsungen. Er nok på tide å få tatt lappen og få kjøpt meg ei kjerre. Uvant å klare å tenke på noe annet enn anlegg :mrgreen:

Med tanke på dine planer for et eget lytterom bør jo 2009 bli et minst like spennende år som 2008, og tanken på ayon typhon og avantgarde er jo ikke direkte motbydelig den heller :mrgreen:
[url=http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?f=32&t=11457][b][u]Skrot-teaterets Diskusjonstråd[/u][/b][/url]

[url=http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=140][b][u][color=red]Skrot-Teateret in living colors[/b][/u][/color][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2009 20.32.09 #173 av 238
Postet av: Anfield
Spennende lesning. Her har du et meget kompetent oppsett, som sikkert gir deg drøssevis med deilig musikk i tiden fremover. Dersom du klarer å la være å handle noe annet i mellomtiden, da..... :wink:
Er på nytt på jakt etter HIFI-gleden.....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2009 21.11.46 #174 av 238
Postet av: 900sl
Godt nytt år!
Ja, gøy å lese. Litt misunnelig å på dere som liksom er "i mål". Var å hørte på AudioNote hos en kjenning, og da ble plutselig mine egne anligg sattlangt tilbake, desverre. Vel, som sagt gøy å lese, og et nydelig oppsett. Når kommer det bilder av hele pakka foresten?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2009 21.17.57 #175 av 238
Postet av: Skrotnisse
"Anfield" skrev:Spennende lesning. Her har du et meget kompetent oppsett, som sikkert gir deg drøssevis med deilig musikk i tiden fremover. Dersom du klarer å la være å handle noe annet i mellomtiden, da..... :wink:


takk takk. musikk er det i bøtter, spann og trillebårer. Jeg tviler ikke på at det blir noe nytt iløpet av dette året også, men de største investeringene bør i teorien ligge bak meg. Dog er det jo lov å håpe på at DevilEj en dag får inn en Mercury til test :mrgreen: Tanken på en integrert rørforsterker som både har prosessorinngang og låter godt er en forlokkende tanke.
[url=http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?f=32&t=11457][b][u]Skrot-teaterets Diskusjonstråd[/u][/b][/url]

[url=http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=140][b][u][color=red]Skrot-Teateret in living colors[/b][/u][/color][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2009 21.19.58 #176 av 238
Postet av: Skrotnisse
"900sl" skrev:Godt nytt år!
Ja, gøy å lese. Litt misunnelig å på dere som liksom er "i mål". Var å hørte på AudioNote hos en kjenning, og da ble plutselig mine egne anligg sattlangt tilbake, desverre. Vel, som sagt gøy å lese, og et nydelig oppsett. Når kommer det bilder av hele pakka foresten?


"i mål" er et meget laust begrep i denne sammenhengen :mrgreen: Jeg tror man aldri kommer i mål med denne hobbyen, vel, ikke før man hørselen degraderes grunnet alderen. Frem til den tid får vi bare nyte dette konstante behovet for oppgradering og god lyd :)

Bilder ja. For å være ærlig aner jeg ikke. Desverre..
[url=http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?f=32&t=11457][b][u]Skrot-teaterets Diskusjonstråd[/u][/b][/url]

[url=http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=140][b][u][color=red]Skrot-Teateret in living colors[/b][/u][/color][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2009 21.29.49 #177 av 238
Postet av: Berit
Interessant lesing selv for meg som ikke er helt inni alt det her "språket" deres. Noe kan jeg, men langt fra mye.

Flink du er å skrive! :D

Godt Nyttår!
Hjemmekino.no - På nett siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.01.2009 11.12.09 #178 av 238
Postet av: Skrotnisse
Når 2008 tok slutt proklamerte jeg høyt og kraftig at jeg endelig var fornøyd. Etter et år med mange og til dels kostbare utskiftninger sto endelig en gammel drøm og spilte for fulle mugger i stua; Avantgarde Duo driftet av en særdeles sexy og vellydende McIntosh mc275.


Timene har nærmest flydd avgårde, enten om det har vært i kombinasjon med god musikk eller justering av anlegget. Det vellkjente sporet Seven Drums ga meg en dag gråe hår både i huet og rævva, og lysten på nerveberoligende piller var stor. Men jeg kom meg igjennom det, og det blei faktisk ganske så bra...

Anlegget nærmest fordret til å spille virkelig godt innspilte spor. Diane Krall, Nils Lofgren, Lene Marlin og endel andre i samme gate; jeg blei kjent med de alle. Vi tilbragte mang en time sammen vi, jeg, musikerne og horna. Med godt drikke i glasset var det bare å lene seg tilbake og nyte hva jeg hadde oppnådd; en helt rå kombinasjon av forsterker og høytalere som (desverre) er få på denne alderen forundt. God lyd kan så absolutt gjøre livet bedre!

Men..

det er noe som mangler, eller kanskje ikke, mulig det bare er en hallusinasjon. Jeg må ikke selge de. Jeg er ikke misfornøyd og jeg kan leve leeeeeeeenge med denne kombinasjonen. Men er det egentlig helt meg?

Jeg lurer.

Tilbudet kom.

Til tross for mc275 på Duo er jeg ikke foruten drømmer. Men den neste har vært mer av typen "en alternativ virkelighet".

Torsdag kveld må avgjørelsen taes.

Fra duo\mc275 til noe annet.

Fra 3.0 til 2.0 pga finansieringa.

Et døgn å bestemme seg på..

High end eller High end. What should a nisse do....
[url=http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?f=32&t=11457][b][u]Skrot-teaterets Diskusjonstråd[/u][/b][/url]

[url=http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=140][b][u][color=red]Skrot-Teateret in living colors[/b][/u][/color][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.01.2009 11.56.55 #179 av 238
Postet av: roffe
Jeg er meget spent på hva alternativet til mc275/Duo er... Men jeg regner med at nissen tar de rette valgene.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.01.2009 11.59.31 #180 av 238
Postet av: Skrotnisse
Diplomatisk sagt kan jeg vel si det sånn at nissen virkelig håper at han tar det riktige valget. For om han nå selger og driter på draget er han lettere stumpebiiiiiped. Er noen spennende timer nå. Dro til og med tidlig fra jobb idag, lite å gjøra ja jøss, men nå spilles det musikk og testes filmscener for harde livet. Er rett og slett dårlig gjort å gi en gammal nisse frå bøgda så kort tid på et så monstrumentalt viktig valg! :twisted:
[url=http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?f=32&t=11457][b][u]Skrot-teaterets Diskusjonstråd[/u][/b][/url]

[url=http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=140][b][u][color=red]Skrot-Teateret in living colors[/b][/u][/color][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar