Logo

Sonido

Skriv et svar
29.06.2006 20.43.47 #1 av 9
Postet av: ziik
Noen som har handlet fra Sonido før og sam har erfaring med de?
http://www.sonido.no/Default.asp?section=1
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.06.2006 21.52.50 #2 av 9
Postet av: kjelle
har akkurat bestillt en av-rack derfra ,skal gi deg feedback når jeg evt henter/får den levert
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.06.2006 22.17.12 #3 av 9
Postet av: ziik
"kjelle" skrev:har akkurat bestillt en av-rack derfra ,skal gi deg feedback når jeg evt henter/får den levert


Jeg var på vei til å bestille nå. De skriver at oppkrav er et alternativ men når jeg skal velge betalingsmåte kommer det ikke opp. Får bare visa el forskudd, ikke oppkrav. Merkelig!!!!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.06.2006 22.31.28 #4 av 9
Postet av: kjelle
ja det var rart.kansje du skal sende en mail å høre hva som er problemet.han som driver sonido svarte ganske raskt på mine mailer.men det går litt tregere med behandlingen av ordren min .jeg forskuddsbetalte med visa,føler dette er rimelig sikkert pga jeg las en plass at skulle du bli lurt ved visabetaling over nettet erstatter visa pengene dine og sørger for å ta de j..... som prøver og lure deg :) . har heldigvis aldri vert ute for det før(har handla temmelig mye over nettet med visa)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.06.2006 22.33.11 #5 av 9
Postet av: ziik
"kjelle" skrev:ja det var rart.kansje du skal sende en mail å høre hva som er problemet.han som driver sonido svarte ganske raskt på mine mailer.men det går litt tregere med behandlingen av ordren min .jeg forskuddsbetalte med visa,føler dette er rimelig sikkert pga jeg las en plass at skulle du bli lurt ved visabetaling over nettet erstatter visa pengene dine og sørger for å ta de j..... som prøver og lure deg :) . har heldigvis aldri vert ute for det før(har handla temmelig mye over nettet med visa)


Ja, jeg har sendt mail så får vi se hva svaret blir:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.06.2006 09.56.02 #6 av 9
Postet av: kjelle
jeg får ikke svar på mail ang min ordre,står kun til under behandling på ordrestatus.dette burde gått fortere i å med jeg skal hente varen på lageret selv...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.06.2006 09.58.50 #7 av 9
Postet av: ziik
"kjelle" skrev:jeg får ikke svar på mail ang min ordre,står kun til under behandling på ordrestatus.dette burde gått fortere i å med jeg skal hente varen på lageret selv...


Jeg har nettopp snakket med han på tlf. Måtte ringe mob. Nr står på siden.Det står at panasonic dvd-S52 er lagervare men det var det ikke. Glad jeg ikke forskuddbetalte, da hadde jeg mått ha ventet lenge.
Virker som om det bare er en person som driver dette stedet.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.06.2006 16.27.06 #8 av 9
Postet av: kjelle
stod at min av rack også var lagervare,men det er den tydligvis ikke.dårli kundebehandling å ikke svare på henvendelser( svarer ikke på mine).jidde klar beskjed om at jeg MÅTTE hente denne før helga pga jeg må få laget nye rør pga høyden på centerhøyttaler.men i steden for å ji meg info om hva som skjer gir han blaffen i å svare..(en smule irritert her nå)dette ødlegger hele opplegget jeg har med å få stuekinoen min ferdig denne mnd :twisted:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.06.2006 20.08.26 #9 av 9
Postet av: kjelle
edit: ser ut som det var en misforståelse med leverings rapporten.den var klar for henting.så da er nåkk allt som det skal likevel.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar