Logo

Sony DVD-opptaker HX1010

Skriv et svar
20.05.2006 10.42.43 #1 av 4
Postet av: Ziggy
Endelig fått feriepengene og har bestemt meg for å kjøpe DVD-opptageren Sony HX-1010 så ser jeg at den er forsvunnet fra utvalget hos HiFi Klubben. Prøvde å sjekke på kelkoo, men det er få butikker som har den på sin liste, for ikke å si ingen har den på lager.

Noen som vet om denne DVD-opptageren er fjernet fra markedet?
Vil si det er bra timing i så tilfelle, etter at både Lyd&Bilde + DVD&Hjemmkino har gitt den gode karakterer i april/mai.

Er det andre DVD-HDD opptagere til under 10000,- med HDMI som kan anbefales, og som har like gode kvalitet på DVD avspilling som en ren DVD spiller til ca. 2000-3000,- NOK? Fant ingen på produksøket oppe til høyre.

Det er kanskje ikke aktuelt med HDMI på DVD-HDD opptagere i fremtiden? Dårlig buisness å lage et produkt som medfører lite salg av vanlige DVD-spillere?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.05.2006 11.31.52 #2 av 4
Postet av: boly
De har den her:

http://www.sonycenter.no/Bergen/Products/DVD.aspx
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.05.2006 21.33.10 #3 av 4
Postet av: Andreas
Det er SALG hos: serviceavdelingen.no
Ganske sikker på at de har den inne.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.05.2006 19.09.12 #4 av 4
Postet av: Ziggy
"boly" skrev:De har den her:
http://www.sonycenter.no/Bergen/Products/DVD.aspx


Takk for informasjonen. Opptakeren er nå i hus. Kjempeservice fra Sony Center Bergen. Spillerene ble levert på døren om kvelden samme dag som jeg kjøpte den. Var heldig i å med at en av de ansatte skulle til Haugesund samme kveld.

Har ikke lest mye i brukermanuel for å sette i gang. Veldig lett å finne frem. Eneste minus er viftelyden når harddisken er i funksjon og ingen annen lyd er på. Men det skjer så skjelden hos meg, at det ikke er noe problem. For en som er vande med VHS kvalitet på opptaket, er kvaliteten rene himmelen i forhold.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar