Logo

Star Wars 1-6

Skriv et svar
05.06.2006 18.53.56 #1 av 3
Postet av: Medium
Hei! Har akkurat bytta ut min 14" TV med en Panasonic TH-42PV60E, og har naturlig nok fått mer interesse for film.

Det jeg lurte på er om det kommer en skikkelig "Star Wars six pack", i stedet for at man må kjøpe alle de "jallautgivelsane" som 1 og 1, 2-pack eller 3-pack.

Er det foressten mulig det kommer flere Star Wars filmer? Eller er "sagaen" over?

MVH Raymond.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.06.2006 19.22.22 #2 av 3
Postet av: Rune
Såvidt jeg vet er det ikke annonsert noen slik utgivelse.

De første 3 filmene vil deriomt komme ut på nytt i sin orginale form. (sikkert gode nyheter for de som har et spesielt forhold til disse filmene)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.06.2006 18.44.16 #3 av 3
Postet av: lien
"Medium" skrev:Det jeg lurte på er om det kommer en skikkelig "Star Wars six pack", i stedet for at man må kjøpe alle de "jallautgivelsane" som 1 og 1, 2-pack eller 3-pack.

I fjor en gang ble det sagt at det skulle komme en kjempeboks når det foreligger en vinner i HD-DVD/Blue-ray krigen, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet.

Ellers har det jo vært rykter om at de nye utgivelsene av de gamle filmene, som altså skal inneholde kinoversjonene ikke skal ha anamorft bilde, og dermed er ubrukelige på en widescreen-tv. Menmen, vi må vel ha dem uansett. :?

http://www.originaltrilogy.com/Lucasfilm_PR_response.cfm
Hugoson HU3012, Denon AVR-1802, 2xWharfedale 306, NAD T-524, Pioneer CLD-950, SNES
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar