Logo

stegli's hjemmekino

Skriv et svar
21.07.2009 12.45.57 #1 av 2
Postet av: stegli
Jeg er da en gutt på 17 år som har brukt mye tid på lyd det siste året.
Mitt hjemmekinosystem/ stereosystem
Rommet mitt er ca 20 kvadrat, og her inne har jeg dette:

4stk cerwin vega ve12 fronthøyttalere
1stk cerwin vega cls 12sx
1stk JBL SB2 Sub.
NAD c372 stereoforsterker
Argon Dab Radio
Dette jeg bruker mest. Lyden og trøkket er helt sinnsykt i forhold til pris.

Surroundsettet er for meg et ukjent merke. Bruker dette kun til film, sammen med stereosettet, eller på natterstid når alle andre sover.
Panasonic SA-HE70 surroundforsterker. Koblet på pre-out'en til nadforterkeren slik at jeg har muligheten til surround når jeg ser film, eller ekstra diskant til musikkspilling.

Tven er en fujitsu siemens 40". Har også en 32" samsung, men denne blir litt for liten for meg.
Bruker kun pcen (ekstremt oppdatert pc) til avspilling av både musikk, tv og film.

Slenger med noen bilder. Kommentarer er alltid hyggelig. :smile:
Er takknemlig for tips til forbedringer.
Du kan se 6 bilder av dette oppsettet på bildesiden.
Fullstendig utstyrliste for dette oppsettet finner du på utstyrsiden.


http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=206
Ta en titt da og kommenter :) hjemmekino 002.JPG hjemmekino 002.JPG ( 48,2666015625 KB) Vist 386 ganger hjemmekino 006.JPG hjemmekino 006.JPG ( 51,5810546875 KB) Vist 387 ganger
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.07.2009 14.29.38 #2 av 2
Postet av: Zleepyme
Regner med du har nok bass iallefall ;) Hvordan er surroundlyden? Ville ha investert i en PS3 eller blu-ray spiller for film, og og kanskje et par gulvhøyttalera som bakkanaler og ikke minst en kraftig senterkanal. Og så ville jeg koblet surroundforsterkeren slik at du får utnyttet kinolyden da denne kan være ekstremt rått på filmer som Transformers, Iron Man og generelt de fleste action filmer i BR eller dvd.
Ellers så er det imponerende oppsett det der =)
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar