Logo

Summing fra plasmaen..

Skriv et svar
27.08.2006 06.17.42 #1 av 4
Postet av: ksolvik
Har nettopp kjøpt meg ny plasma (SAMSUNG PS-42Q7H) og er meget fornøyd, MEN en liten ting irriterer meg noe helt sykt. Det kommer en summing,bzzzzzz-lyd, fra plasmaen.Hører den ikke når lyden på tv er høyt på, men når lyden blir senket kommer den fram.
Kontakten til tv står i en ikke-jordet støpsel i stua.
Er det noe jeg kan gjøre? / kjøpe? som kan hindre denne lyden?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.08.2006 06.22.18 #2 av 4
Postet av: Rune
Desverre er det nok en slik summelyd av mange LCD og plasma apparaterer. Jeg vil antat at summingen også varierer litt hvordan bildet er?

Selv av min LCD skjerm som jeg bruker til min PC er det en summelyd. (det som skuffet meg mest med skjermen)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
27.08.2006 06.25.13 #3 av 4
Postet av: ksolvik
Hei
Ja summing forandrer seg litt etter som bilde forandrer seg.. Når bilde blir helt hvitt hører man nesten ingenting.
Vel vel,,får bare ha på god lyd da :wink:
22.09.2006 18.37.05 #4 av 4
Postet av: Blueflame
Ingenting er jo værre en en sånn forba..... summende irriterende lyd som går deg fullstendig på nærvene. Slik at du en dag flipper fullstendig, og drar ut det siste av hår på hue.

Værste jeg vet er sånne små svake, lyder som ikke skal være der. Jeg takler de bare ikke.

Så når man ikke kan se på TV'n mens dama ligger på nabo rommet og prøver og sove, uten at du sitter og hører på en "bzzzzz..." lyd som kravler lettere og raskere igjennom øret ditt enn det lyden fra filmen du evt. ser på. Ja da savner du din gamle TV, og du aner ikke helt hva du skal ta deg til.

Nå som du leser dette, kanskje du tenker (her kommer løsningen på mitt problem), men desverre.

Hadde mere håpet på at du hadde det, får det er jeg som trenger hjelp, hehe.....
Skriv et svar