Logo

Trond Erik's hjemmekino

Skriv et svar
11.02.2005 17.20.44 #16 av 18
Postet av: Trond Erik
Ja, den er til parabol. Synes den har for mye software-problemer til at jeg vil anbefale den. Man mottar software-oppdateringer via parabolen rett som det er og den siste oppdateringen har vist seg og være meget stabil. Så akkurat nå om dagen kan jeg anbefale den :wink: .
A good friend will come bail you out of jail.... but a true friend will be sitting next to you saying: "damn.. we fucked up"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.02.2005 17.24.07 #17 av 18
Postet av: Knut
"Trond Erik" skrev:Ja, den er til parabol. Synes den har for mye software-problemer til at jeg vil anbefale den. Man mottar software-oppdateringer via parabolen rett som det er og den siste oppdateringen har vist seg og være meget stabil. Så akkurat nå om dagen kan jeg anbefale den :wink: .


Er Force-dekoderne uansett bedre enn disse kjipe som følger med Canal Digital-pakker? Kobler sammen dekoder og TV + HDD/DVD-opptaker med vanlig scart... Vil man se forskjell på bilde f.eks? En annen ting er programvaren som på min Nokia-dekoder suger og er veldig treg...
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.02.2005 18.22.20 #18 av 18
Postet av: Trond Erik
"knut@extend.as" skrev:
"Trond Erik" skrev:Ja, den er til parabol. Synes den har for mye software-problemer til at jeg vil anbefale den. Man mottar software-oppdateringer via parabolen rett som det er og den siste oppdateringen har vist seg og være meget stabil. Så akkurat nå om dagen kan jeg anbefale den :wink: .


Er Force-dekoderne uansett bedre enn disse kjipe som følger med Canal Digital-pakker? Kobler sammen dekoder og TV + HDD/DVD-opptaker med vanlig scart... Vil man se forskjell på bilde f.eks? En annen ting er programvaren som på min Nokia-dekoder suger og er veldig treg...


Det klarer jeg dessverre ikke å svare på. Vil regne med at bilde vil bli bedre, siden du har RGB-scart på Force'en. Kjøp en force på elkjøp. 30-dagers returrett gir deg en god mulighet til å finne ut om du er fornøyd eller ikke!
A good friend will come bail you out of jail.... but a true friend will be sitting next to you saying: "damn.. we fucked up"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar