Logo

TV-Serier

Skriv et svar
29.07.2008 19.37.42 #31 av 67
Postet av: filmgeir
Like du Rescue Me anbefales "The Job" som er mye de samme folkene.
Black Books (herlig britisk humor)
Har sett litt på Jericho som virker ganske tøft
Criminal Minds
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.07.2008 09.34.16 #32 av 67
Postet av: teebee
nye serier jeg ser på nå er
generation kill :: fra irak krigen
the cleaner :: redde ungdom fra narkotika
in plain sight :: witness protection politi serie


så håper jeg the mentalist blir plukket opp av en kanal så den kommer på lufta.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.10.2008 08.38.09 #33 av 67
Det kommer en ny serie som heter Dead Set. Det foregår ett zombie utbrudd mens vi følger kandidatene fra Big Brother serien som er fanget i huset og som ikke har så mange steder å gå. Serien består av 5 episoder, spennende å se om dette kan bli vellykket!

Se trailere her:
http://www.youtube.com/watch?v=OErUbThn4pg
http://www.youtube.com/watch?v=OErUbThn ... re=related
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.10.2008 08.32.10 #34 av 67
Postet av: TheDude
"Black Books" er absoultt å anbefale om man liker britisk humor, ja... Kun tre sesonger, med seks episoder i hver, definitivt verdt å ha sett, gjerne flere ganger :-)

Ellers ser jeg at ingen har nevnt "How i met your mother". Lettfordøyd humorserie i "Friends"-kategorien.
"This is going to be legend... ...wait for it... ...dary!"
:-)
-
Yamaha RX-V3900T, System Audio 1280 mkII, SA 720 AV, SA 705, SA 505, SVS PC12-NSD, Epson EMP-TW700, DreamScreen v3 tab 92", Samsung LE40A656, Acer Revo R3610 med XBMC, Panasonic DMP-BD60, Pioneer DV 565-AS, PS3, Get HDi, Logitech Harmony One
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.11.2008 00.11.28 #35 av 67
Postet av: Zleepyme
Må innrømme at jeg er hekta på serier, uten egentli å se dem på tv;) Favorittene kan variere litt ut ifra at det kommer nye serier på banen som rett og slett overasker!

Her er noen av mine favoritter:

Heroes - Fantastisk og spennende serie-en av mine desidert store favoritter!
Dexter- Hvordan lage en serie om en seriemorder? Vel, de har virkelig fått det til!:)
Battlestar Galactica - Fantastisk og tidløs Science Fiction! Gode skuespillere, og Herlig historiefortelling
Smallville - Er angivelig i sin 8 og siste sesong, men har vært jevt over veldig bra. Håper Clarkèrn lærer seg å fly;)
Terminator The SarahConnor Chronickles - En vanvittig positiv overaskelse! Spennende serie som bør følges med på!
House - Geniale karakterer, godt skrevet serie. ufatterlig morsomt til tider:)
Top Gear- Uhøytidelig bilprogram, som av og til tar helt av!;)
Stargate Atlantis - Grei Sci Fi, men begynner å bli litt repeternde.
CSI(LV) Orginalen, og fortsatt den beste CSI serien
CSI(MIAMI) David Caruso`s One linere er faktisk litt morsomt;)
CSI(NY) Funker bra, men mangler litt av det de to andre har.
Californication - Digger denne serien så rått! Få andre amerikanske serier er like kontroversielle.
Entourage - Ustyrtelig morsomt! Må Sees!
Bones - Småmorsom krimserie med en spesiell vri
Weeds - "Suburban mom dealing drugs" Trenger vel ikke si mere;)

Miniserier(serier som ikke har flere sesonger)
Band of Brothers - Tidenes beste krigsserie.
Taken - Spielbergs episke sci fi eventyr, må sees!

Det finnes sikkert mange andre serier som er verd å se på, men man får ta litt av gangen;)
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.12.2008 13.09.52 #36 av 67
Postet av: Berit
Da har jeg blitt ledet til denne tråden som jeg ikke klarte å finne. Takk Tommy(Actionchicken) :D

Kommer så mange serier og nå for tiden følger jeg med på Point Pleasant

Handling
En heftig storm skyller en ung pike på land i Point Pleasant, og hun er ingen hvemsomhelst. Christinas ankomst får sterk innflytelse på det vesle samfunnet ved kysten. Hennes nærvær vekker til live undertrykte følelser, får frem hemmelig begjær og akselererer følelsene blant beboerne. Vennskap settes på prøve, parforhold balanserer på en knivsegg – djevelens datter er kommet til Point Pleasant.

Noen som har noen anbefalinger?

Jeg liker mest grøss, og overnaturlige serier. :shock:

Ellers følger jeg med på disse:
Lost
Prison Break
Grey's Anatomy
Cane
CSI Liker best CSI Las Vegas!
Hjemmekino.no - På nett siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.12.2008 16.16.23 #37 av 67
Postet av: leifeinar
dere har vel glemt "The office" både UK og US versjonene er geneale på hver sin måte.

og "Supernatural" meget fin serie. men man må begynne og se fra episode 1 sesong 1. serien vokser og blir meget bra. ser man en enkelt episode her og der så får man ikke med storyen og det hele virker litt kjedelig. Er den røde tråden som gjør denne serien bra og ikke enkeltepisodene selv om de kan være fine nok de også.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.01.2009 11.20.00 #38 av 67
Postet av: teebee
ny
the beast- politiserie med Patrick Swayze.

og disse har started igjen
lost
24
burn notice
nip\tuck
the l word
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.01.2009 10.14.29 #39 av 67
Postet av: MartinS
Tøffe serier som jeg følger med på/har sett

Band of Brothers
Eureka (SciFi)
Prison Break
Life
Mentalist synes jeg begynte bra
Criminal Minds
Bones
Heroes
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.02.2009 08.32.46 #40 av 67
Postet av: teebee
ny serie som har startet er dollhouse. kommet 2 episoder. første var grei nok. skal se andre om få strakser.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.02.2009 12.44.23 #41 av 67
Har nå sett ferdig Dead Set, og den var bedre enn jeg trodde. Anbefales til alle som er litt zombie-interessert!
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.03.2009 19.19.08 #42 av 67
Postet av: teebee
kanskje flytte denne tråden til dvd\bluray tråden da fleste serier har en tendens å havne på plate.

nye serier som started denne uken er
the listener - en som leser andres tanker
castle - virker som om etterforskere får hjelp av en forfatter som skal utnytte dette samarbeidet til neste bok
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.03.2009 03.53.32 #43 av 67
Postet av: Torja
Ny "Band of Brothers" serie..
http://www.dagbladet.no/2009/03/11/kult ... v/5238566/
The Pacific skal den vistnok hete og omhandler krigen i Stillehavet.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.03.2009 08.57.53 #44 av 67
Postet av: peram
Merkelig at ingen har nevnt B5 enda ? Den går riktignok ikke lenger på TV, men er likevell en fantastisk serie. Battlestar galactica er og en av favorittene, i tillegg til Band of Brothers, life, friends. En annen "død" men fantastisk serie var "3rd rock from the sun".

peram
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.03.2009 09.53.26 #45 av 67
Postet av: teebee
aldri hørt om B5. hva er det?
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar