Logo

Velodyne CHT-12R sus

Skriv et svar
30.10.2005 12.41.28 #1 av 4
Postet av: cl
hei.

I sommer kjøpte jeg meg en Velodyne CHT-12R, rett etter at jeg hadde koblet den opp, hørte jeg en ulyd. Det rare var at lyden (brumming) var der uansett om forsterkeren var på eller ikke, og om subben var på eller ikke. Subben kan slåes av og på ved hjelp av medfølgende fjernkontroll. Den ble sendt på verksted, og etter noen uker kom den tilbake.
Alt virket bra, men i det siste har jeg lagt merke til litt støy i fra subben, uansett om den er avslått med fjernkontrollen og om forsterkeren er på eller ikke. Det er litt susing, hører det bare om det er helt stille i rommet, eller jeg har øret inntill den. Den reagerer også på mobiltelefoner, når den er avslått med fjernkontrollen. Har en Denon 1804, har Bandridge sub kabel med y-ledd.
Skal det være sånn? cht-12r.jpg cht-12r.jpg ( 4,263671875 KB) Vist 429 ganger
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.10.2005 13.00.22 #2 av 4
Postet av: kjelle
slik skal det ikke vere.vel å merke har ikke jeg testa velodyne sub før.men dette mener jeg er grunn til å få en ny.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.10.2005 13.10.32 #3 av 4
Postet av: cl
Takk for hurtig svar, det var egentlig det jeg tenkte. Måtte bare få høre det av andre også. Skal ta kontakt med selger i morgen. :?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.10.2005 13.43.03 #4 av 4
Postet av: kjelle
velodyne er jo kjennt for å ha gode subwoofere.så jeg tror ikke det skal vere noe problem med å åvertale selger til at det ikke skal vere sånn.har hatt mange billiere subber enn den der,å ingen har vert plaget med støy...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar