Logo

windows 7 lugger/hakker

Skriv et svar
20.11.2011 19.45.06 #1 av 2
Postet av: -[Tom]-
Hadde en del problemer med min gamle pc. så jeg bestemmte meg for å lage meg en ny pc. ny prosessor,nytt hovedkort, ny ram, nytt grafikkort, ny ssd harddisk og nytt kabinett. benytter meg bare av gamle strømforsyningen. alt sammen kjører på windows 7, 64 bit system.

fikk endelig satt sammen den nye pc'n. nå skulle alt bli bedre. MEN NEI!!! samme problemet som forrige pc. fungerer bra etter oppstart, starter en film i XBMC, og midt i filmen starter hakkkingen. det blir så gale at jeg er nødt til å avbryte. må som regel restarte pc'n.

alt av drivere er up to date, og windows har alle oppdateringer også windows service pack 1. Har ingenting installert på pc'n nå uten om antivirus, AVG free, skype og noe småtteri. har masse plass på alle harddisker og 16 gig ram til rådighet. forstår ikke hvorfor det lugger..

Har gamle windows installasjonen på en annen harddisk...som er i pc'n også..skal dette ha noe å si?

trenger hjelp av dere. begynner å blir frutrert her jeg sitter. nå lagger det igjen...når jeg skriver, er teksten 4-5 sekunder etter jeg er ferdig å skrive.....FA%&N


windows 7, 64 bit
ASUS P8Z68-V PRO, Socket-1155
Intel® Core i5-2500 Processor
Corsair SSD Force Series F115, 115GB
Cooler Master CM 690 II Advanced Sort
Gigabyte GeForce GTX 560 1GB PhysX
Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL9
Corsair 550 w GPU
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.11.2011 18.41.10 #2 av 2
Postet av: -[Tom]-
update:

PLugget fra alle usb kabler og hdmi kabler fra dataen. installerte på nytt og da ser det ut til at ting fungerer bra. Har kommet frem til at det er enten hdmi kabelen eller hdmi porten inn til dataen som laget problemer. Grafikkkortet had 2 dvi og 1 micro HDMI utgang. Det fulgte med en overgang fra micro hdmi'n til vanlig hdmi. Denne tar borte siden og sitter ikke helt på plass. Kan mulignes være denne da.

I dag brukte jeg en dvi til hdmi overgang og så en film gjennom dvi/hdmi utgangen. Så vel 45 minutter uten noe hakking eller lagg..så håper problemet mitt er løst.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar