Logo

Yamaha RX-V2600

Skriv et svar
14.10.2006 20.32.29 #1 av 4
Postet av: anthony.johansen
Hei, har endelig fått drømmen i oppfyllese med å innvistert i en rx-v2600. Er noe missfornøgd med 2ch stereo på laft nivå. Er det noen som har peiling om det er muligheter for å bedre dette manuellt :shock: Er også litt missfornøgd med Auto høytallerinnstilling. er det noen der ute med tips til eventuelle innstillinger?
Anthony
NAD T787RE/Cambridge 751BD/PS3/Xbox360/Monitor Audio Gold-Silver
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.10.2006 22.05.09 #2 av 4
Postet av: kjelle
yamaha er kjennt for å gi meget god lyd i surround..men i stereo er de litt flate.hvilke høyttalere bruker du?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.08.2007 07.03.19 #3 av 4
Postet av: gRoz
har også ein yamaha RX-V861 forsterker.. mine 777 ble også litt merkelige på stereo.. men strags jeg fikk en effekt forsterker på disse så ble de fort litt volum :) mer bass men mista ikke skarpheten :).. er max fornøyd :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.09.2007 16.21.08 #4 av 4
Postet av: Soundispower
"gRoz" skrev:har også ein yamaha RX-V861 forsterker.. mine 777 ble også litt merkelige på stereo.. men strags jeg fikk en effekt forsterker på disse så ble de fort litt volum :) mer bass men mista ikke skarpheten :).. er max fornøyd :)


joda men no snakker han om 2600..og den har nok av krefter..:) regner med det går å bi-ampe fint frontene osv..


btw..jeg kjører i pure direct, som jeg synes er best for musikk..test ut å gi svar..

og jeg selv fant ut at det er bedre å stille avstand osv med radioshack istaden for ypao..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar