Logo

zoomplayer

Skriv et svar
13.09.2006 11.34.35 #1 av 2
Postet av: Krestjan
Har fulgt guiden til Mastif på hw.no og alt fungerer glitrende, psykt fint bilde på plasmaen min nå.

Har bare et problem og det er plug n play faktoren. Denne er ikke god nok for min bedre halvdel Er det slik at jeg må "take some time to configure" når jeg velger dvd-mode hver bidige gang? Hvorfor bruker den ikke bare ffdshow ac3decoder og dscaler automatisk slik jeg har satt det opp? Må inn og velge disse hver bidige gang.

Som dere skjønner er ikke dette så greit for de som ikke er like "geek" som meg

Er det noe jeg har valgt feil noe sted, eller er zoomplayer lagt opp til at du må velge hver gang?

Takker for alle innspill.

Mvh Kristian
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.09.2006 10.57.43 #2 av 2
Postet av: scirocco
Du har gjort noe rart ja. Prøv å avinstallerer og innstaller Zoom Player på nytt og gjerne ffdshow, dScaler og ac3filter også (ac3filter trenger du strengt talt ikke å innstallere). Windows systemgjennoppretting er en fin måte å gjøre dette på.

Hos meg er Zoom Player satt opp til å starte med en gang en DVD-film settes inn. Zoom Player starter automatisk opp i fullskjermsmodus (og selvsagt i DVD-modus) og spiller av filmen med en gang. Ffdshow, dScaler og reclock kjøres da også slik det er satt opp. Har også innstallert anyDVD, slik at Zoom Player hopper over disse irriterende menyene, FBI-advarslene og andre dumme reklamer som måtte finnes på DVD-filmen. Dermed blir PC-en som avspiller både raskere og mer brukervennlig enn den stasjonære DVD-spilleren (som står og støver ned...).
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar