Logo

32" + 42" anbefalinger

Skriv et svar
26.07.2005 10.34.45 #1 av 3
Postet av: Blackster
Jeg har tenkt å kjøpe to stk tv-er en til stue og en til kjellerstue.

Budsjett er på 20-25k,

Det er ingen High-end-fanatikere i familien, Det er en analog kabeltv, men parabol i begge stuene.

Jeg vurderte en passe rimelig 32 Crt og en 42" Plasma. Men synes dette er helt gresk og forstår egentlig ingenting av hva som anbefales.

er det noen som kan foreslå en løsning der både jeg og regjeringen blir fornøyde?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.07.2005 10.43.40 #2 av 3
Postet av: arntos
Velkommen til forumet.

Anbefalinger: PA50 fra Pansonic er en meget god plasma TV, koster ca 22k. Evt kjøpr fra sverige, http://www.fyndborsen.se
Et annet alternativ i samme prisklasse er PX3 fra LG, denne har en digital inngang som sikrer bedre kompabilitet mot kommende HD sendinger samt at den har PC inngang. Bildemssig er de veldig like.

Når det gjelder CRT, vil disse forsvinne om ikke lenge. Følg med i reklame brosjyrene som kommer fra elektro kjedene i disse dager. Regner med at du får en kurrant 32 tommer med flat skjerm til under 5K i disse dager.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.07.2005 10.54.00 #3 av 3
Postet av: Rune
Jeg må også hive meg på anbefalingen av 42PA50 fra Panasonic. Den gir meget godt bilde på vanligt analogt signal. I tillegg gir den fantastisk bilde ved HDTV selv med sin lave oppløsning.

Philips 32Pw8620 er en 100Hz ok widescreen som selges til under 5000.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar