Parafan
Aktiv
E-post
Viser til de siste og beste LCD tv'ene i 32" klassen. (Ettersom 32" er som regel et billigere kjøp, og tar mindre verdifult plass i en liten stue) Det er sikkert mange som lurer på hvilken TV gir mest for pengene eller hvilken gir best kvalitet. Synes at alle som har en eller annen viten eller interesse om disse produktene kan legge inn litt både gode og vonde erfaringer.
Samsung LER72BX = 9750,- (deal.no)
LG LB1R = 11545,- (shg.no)
Samsung LEM61BX = 11990,- (deal.no)
Sony BRAVIDIA KDL-32V2000 = 13396,- (stretto.no)
Philips 32PF9830 = 18995,- (elprice.no)
(
http://www.hardware.no -> prisguide)
Dette må vel være de tv'ene som er "best" fra hvert merke i LCD 32" klassen. Kan hende at JVC, Panasonic og enda "et eller annet" merke burde være inn i slaget, men ser for meg at disse tv'ene er favorisert blant folket. Har ikke funnet noen tester på internett hvor de tar for seg akkurat disse tv'ene i kamp mot hverandre. Ellers er grunnen til at jeg tar 2 fra samsung er for at det er ganske omdiskutert hvilken en er best, pris forskjellen er også på ca 2000kr. Er som sagt ute etter overall best tv - legger like mye vekt på både kvalitet og pris.
Det kan godt hende at prisen sier sitt, at samsung R72BX er den svakeste av alle tv'ene, men er det egentlig verd å kjøpe en Philips 32PF9830 du kunne fått 2 LCD tv'er for? Det kommer vel med en ny topp modell om et par mnder som danker ut alle disse i klassen. Så da ser jeg ikke på som verd kjøpet...
Uansett. Har vært innom noen butikker å sett på samsung tv'ene. Men er det noen som vet av hvor man kan se på LG tv'ene? Siba,lefdal,elkjøp har dem ikke stående i butikken. Vet også at LG tv'en har specs som sier at kontrasten er svak, men er veldig nyskjerrig på å få sett og testet selv.
Parafan
Aktiv
E-post
virkelig ingen som har noe fornuftig å spytte ut her? :\
Cetramarius
Aktiv
E-post
Samsung M61 er best. Den har jeg og den kunne ikke blitt bedre.
arisaet
Aktiv
E-post
Runel
Moderator & Meget kunnskapsrik
E-post
Sier det igjen
Toshiba 32WL66 til under 10k er et meget bra kjøp! Fåes hos flere nett butikker bla. Lefdal expert m.fl.
PIONEER DVLX50, BDP51, SC-LX71, MONSTER, PS50A456, VELODYNE SMS1, PRESTIGE S10, VERITAS 5.1 OPPSETT.