Logo

Audiovector K-X

Skriv et svar
12.01.2006 14.42.59 #1 av 3
Postet av: zenith
Noen som har erfaringer med disse? Skal brukes som bakhøyttalere sammen med MI3 front og AV3C center.
Problemet er at rommet er lite, sofaen må stå inntil veggen, og ergo må K-X en settes nesten oopi taket rett over lytteposisjon.
I tillegg må de være konevennlinge...
Jeg tror selv K-X vil være et godt alternativ, men ønsker å høre bruker-erfaringer på disse.
Vurderte også en stund komplett bose pga waf, men er redd jeg blir misfornøyd over lyden...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.01.2006 19.37.24 #2 av 3
Postet av: eolaih
Har selv disse bakhøytalerene, og er veldig fornøyd med disse. De kan skaffes i flere farger inkl. hvit, noe som ser bra ut på hvit vegg.

Jeg har en kammerat som har plasert sine K-X rett bak sofa, Der sofaen står inntil bakveggen. Og han er veldig fornøyd.

Jeg har vanlig plasering, bak og på sidene. Fungerer bra.
snart utlært ?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.01.2006 20.26.14 #3 av 3
Postet av: Headbanger Man
"zenith" skrev:Noen som har erfaringer med disse? Skal brukes som bakhøyttalere sammen med MI3 front og AV3C center.
Problemet er at rommet er lite, sofaen må stå inntil veggen, og ergo må K-X en settes nesten oopi taket rett over lytteposisjon.
I tillegg må de være konevennlinge...
Jeg tror selv K-X vil være et godt alternativ, men ønsker å høre bruker-erfaringer på disse.
Vurderte også en stund komplett bose pga waf, men er redd jeg blir misfornøyd over lyden...


Jeg har også disse, er veldig plasseringsvennlige hvertfall, i tillegg er de fine å se på :wink: Bruker de som bakhøyttalere. De er også omkoblingsbare slik at de kan brukes som dipol eller direktestrålende.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar