passat
Aktiv
E-post
Jeg har fram til nå vært sikker på at jeg skulle gå for plasma, men har nå bestemt meg for LCD. Utvalget er stort og for en som ikke er veldig kyndig på dette er det vanskelig å velge. Har studert litt og valget står mellom følgende modeller:
Samsung LE37R88BDX
LG 37LB2R
Philips 37PFL7562D
Var på Elkjøp på lørdag og ble imponert over bildet på LG'en. Selgeren (som kanskje ikke er helt nøytral) skrøt også veldig av den. Så ingen andre LCD'er i nærheten som hadde like klart bilde.
Er interessert i andres meninger og evt. om noen forslår andre modeller. Prisen bør være på 15000 kr +/-. Også ønskelig med høytalere under og ikke på siden.
xuax
Kunnskapsrik
E-post
LB2 fikk en veldig god test i vinter på forbruker.no. Det som anbefales er å ha ett digitalt signal ettersom den kan være noe kresen (ikke mer enn de andre du har listet opp). Selv synes jeg den gir ett veldig godt bilde og god på pc, philips 7xxx serie er generelt bra, men ikke noe på pc. Mange er også fornøyd med samsung, men de er ikke blant mine favoritter.
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!
"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Kjøp heller Panasonic 37PV70 så sant du ikke skal primært ha en PC skjerm. Billigere og bedre til film og TV bruk. Tror du får den ned til 11-12k.