Logo

Mirage OM5

Skriv et svar
14.01.2004 22.25.20 #1 av 3
Postet av: Migen
Føler meg litt sprø for tiden så jeg vurderer å kjøpe Mirage OM5.
Er det noen som har erfaring med disse / mening så vennligst skriv noen ord for å hjelpe meg å velge høytaler.
Er dette en høytaler som bør anbefales eller bør jeg velge en annen høytaler / annet merke ?
Er det så stor forskjell på lyden i OM5 og OM7 ???

NB ! Skal være en høytaler som er bra både til hjemmekino og musikk!

Håper på mange svar !

Stian
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.08.2005 12.46.27 #2 av 3
Postet av: Alex F
Du er ikke sprø ! Liker du Mirage lyden og har plass, er det bare å løpe og kjøpe.
Mirage, bare må ha det !
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.09.2005 06.20.23 #3 av 3
Postet av: Audiophile-Arve
Har høyrt på ein frå OM-serien til Mirage, men hugsar i farten ikkje kva for ein, la faktisk ikkje merke til om det var aktiv sub eller ikkje (skamme meg). Satsar du på aktiv sub vil du gje forsterkaren du brukar mykje lettare arbeidsvilkår, bassen vil vere formidabel uansett...

Iallfall var det svært open og detaljrik lyd. Mykje minna meg om ein elektrostat, men dei var ganske lettplasserte (alt er relativt, men vesentleg lettare enn dei fleste elektrostatar), lydbildet var stort, og ikkje utprega sweetspot (ingen egoisthøgtalar), og det var godt med trøkk i bassen. Elles bør det vere greitt å bygge ut til surroundlyd med resten av Mirage-programmet. Eg er sjølv i ferd med å bestemme meg for ei (relativt) rimeleg Mirage-løysing (Omnisat og Nanosat) til surround, men det vil vere eit reint surroundanlegg.

Alternativ? Tja, dersom du har høyrt nøye på OM 5, er det få ting som er like opne, men som har både trykk i bassen og er lettplasserte. Mine eigne Innersound Eros er nok ein vektig utfordrar, men det er egoisthøgtalarar som tillet max to personar i sweetspot. Dei hybride Martin Logan i litt høg prisklasse kan vere spennande å samanlikne med, men krev mykje av effektforsterkaren. Verd ein sjekk, kanskje?
Helsing Arve
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar