Logo

pioneer 436 og logo prob....

Skriv et svar
31.10.2005 14.02.46 #1 av 5
Postet av: rottweiler
har snakket med plasma ansvarlig for pioneer norge i dag.han seier at logoer som henger igjen er noe en kaller after image som vil forsvinne forholdsvis raskt,hvor rask kunne variere.det er ikke snakk om noe form for innbrenning.dette gjelder alle pioneer sine modeller.han hadde selv 506 og kunne se logoene etter skifte av kanaler men var ikke noe han selv syntes var et stort problem.tv norge var værst på grunn av den markante logoen,men dette skjedde med alle kanalene.noe som kunne hjelpe var og skru ned kontrast og lystyrke da disse er stilt veldigt høgt ut fra fabrikk.min konkluskjon vil da være prøv å få sett dette selv og gjer deg opp din egen mening om hva du synest er akseltabelt.eg vil iallefall prøve og få dette til før eg brenner av 40 lapper på en ny tv.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.10.2005 14.49.10 #2 av 5
Postet av: orso
Enda en grunn til å kjøpe Panasonic......
31.10.2005 15.10.46 #3 av 5
Postet av: jazzen
Har denne tven selv og har sett da særlig tvnorge logoen...

men den forsvinner jo etter noen sekunder med en annen kanal så det er ikke noe prob..

Ingen grunn til å miste lysten på den hvertfall :)
31.10.2005 15.17.51 #4 av 5
Postet av: rottweiler
"jazzen" skrev:Har denne tven selv og har sett da særlig tvnorge logoen...

men den forsvinner jo etter noen sekunder med en annen kanal så det er ikke noe prob..

Ingen grunn til å miste lysten på den hvertfall :)
takk for nyttig info.vist det ikke er snakk om noe lenger tidsperspektiv er jo ikke dette noe heft.ellers er det noe du har erfart med skjermen posetivt/negativt som du vil dele med oss andre?
31.10.2005 19.03.54 #5 av 5
Postet av: audiot
Hei. Jeg har selv nettopp kjøpt 436 FDE og er i det store og hele svært fornøyd, men jeg har også observert dette "afterburner" 8) problemet. Og ja, det forsvinner ganske kjapt. Men hvis noen som leser dette kan gi et tips om hvordan de setter kontrast og brightness , mottaes dette med takk ! Har selv satt kontrast til 25 (fabrikk 40) på brukerprofilen jeg har ved TV-titting. Ut over dette kan det bare konstateres at det er en nydelig skjerm som gir glitrende bilder !
Skriv et svar