Logo

Problem med min Amoi 32" LCD TV

Skriv et svar
10.10.2006 18.08.35 #1 av 3
Postet av: Gunnar1969
Etter å ha kjøpt en Thomsen TV for 6 måneder siden, har den vært på reparasjon 3 ganger, og til slutt fikk jeg hevet kjøpet, og byttet det i en Amoi 32" LCD. Endelig skulle vi få en tv som virket, trodde jeg. Det som skuffer meg med denne tv-en er at bildet i øvre halvdel ikke alltid klarer å følge med i svingene. Bildekvaliteten er bra, men problemet blir synlig når vi får nærbilde av f.eks. personer. Hvis personen beveger hodet raskt, så følger ikke øynene og panna på personen helt med. Det ser direkte vondt ut.... Det samme problemet oppstår når jeg ser DVD. Er det noe med instillingene på tv-en å gjøre, eller er det bare jeg som ikke har hatt hellet med meg denne gangen heller...
:shock:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.10.2006 18.20.11 #2 av 3
Postet av: boly
Tror nok dette er tv'n. Det er nok ikke noe galt med den, men den henger rett og slett ikke med i svingene.

Men mulig jeg tar feil. Er dette et problem når du ser dvd film også?

I tilfelle du forer tv'n med analoge signaler, bør du oppgradere til digitale signaler. LCD har litt problem med dårlig kvalitet på signalet.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
10.10.2006 20.41.26 #3 av 3
Postet av: liam
Amoi er ikke veldig fin på kabelsignal, faktisk mer kresen enn de fleste andre. Parabol bør anskaffes!

Prøv en ny dvdspiller (en god en) med hdmi og kjøp en hdmi monster kabel for tilkobling til tv-en.
Skriv et svar