tonydelabone
Aktiv
E-post
Hei. Har sett litt på forumet og søkt litt på nettet og funnet 3 skjermer jeg liker. Noen som har noen anbefalinger angående disse, eller andre skjermer som er bedre innen denne prisklassen? Jeg kommer til å bruke den til å se bl.a. fotball så det burde være minst mulig etterslep.
SAMSUNG LE32R72B
Samsung LE32M51B
Sony KLV-S32A10
PHILIPS 32PF5321
Philipsen er mye billigere enn de andre. Er den like bra? Hvis ikke, hva er "galt" med den?
geirtore31
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
August
Aktiv
E-post
arntos
Moderator & Hjemmekinoekspert
E-post
Nettside
tonydelabone
Aktiv
E-post
Ser at varen ikke er på lager. Har shg lang leveringstid? Det er ikke oppgitt noe. Ser ut som en bra TV ja. Takk for tipset! Hvilken er best av de 2 LG'ene?
xuax
Kunnskapsrik
E-post
Shg har mildt sagt ett varierende rykte når det gjelder leveringstid med mer. Den er en grisegod pris, men ettersom det er bestillingsvare blir spørsmålet om de kan skaffe de i det hele tatt. Vil tippe de parallel importerer fra ett sted i europa.
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!
"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
geirtore31
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Hei! Jeg bestilte LG 32LB1R i dag på Shg. Har ingen erfaring med shg. men jeg ska heller vente en uke eller 2 til den prisen. Kanskje jeg får den til åpnings Kampen i VM.
LG 32LB1R har fått ny bildebehandling og 14 bit i prosessering + litt til. Og ny design, som er helt rå.. etter min mening da.
Mvh.
GT
August
Aktiv
E-post
Hei,
Lykke til med en kjempegod TV til lav pris.
Hadde vært fint om du kunne dele dine erfaringer med SHG for oss
etter at handelen er unnagjort.
mvh
August
tonydelabone
Aktiv
E-post
"geirtore31" skrev:Hei! Jeg bestilte LG 32LB1R i dag på Shg. Har ingen erfaring med shg. men jeg ska heller vente en uke eller 2 til den prisen. Kanskje jeg får den til åpnings Kampen i VM. LG 32LB1R har fått ny bildebehandling og 14 bit i prosessering + litt til. Og ny design, som er helt rå.. etter min mening da.
Mvh.
GT
Ok. Har bestillt LG 32LB1R fra Shg jeg også
. Håper det ikke tar for lang tid. Får heller avbestille dersom noe bedre dukker opp.
Jed The Humanoid
Aktiv
E-post
Bestile en samsung fra SHG på onsdag og nå ligger TVen på postkontoret og venter. Bare håpe jeg rekker innom etter jobb...
geirtore31
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Jeg mener vi har gjort et bra valg, alt er nå opp til SHG. Jeg Kommer tilbake for og si min mening om SHG.
Mvh.
GT.
milleniam
Aktiv
E-post
Hvordan er denne LG tv'en fra SHG som dere anbefaler i forhold til en Samsung LE32-M61? Se bort ifra prisen..
geirtore31
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
"milleniam" skrev:Hvordan er denne LG tv'en fra SHG som dere anbefaler i forhold til en Samsung LE32-M61? Se bort ifra prisen..
Hei. Samsungen Har Vært en stund på markede og det ingen tvil at dette er et fantastisk tv og den får mye omtale . Lg`n er ganske ny av seg, men den har på kort tid blitt veldig populær, og en stor utfordrer til samsungen. Og det er heller ingen tvil at disse to er helt på høyde når det gjelder bilde kvalitet. Dette kan jeg si, for det jeg har sett og vært litt rundt om og hørt med andre som har erfaring med begge tv`ene. det beste er jo og se de live og gå ut i fra der. Jeg liker design bedre på LG, Derfor ble det LG LB1R på meg.
Mvh.
GT.
cash
Forhandler
E-post
hei sjekk ut
http://www.cgi-tv.no der selges et meget godt lcd tv 32" til 9500 skal visst være meget godtbilde og lyd. noen som har kjøpt denne??