Logo

Thomson 32LB220B4

Skriv et svar
05.01.2006 23.31.49 #1 av 2
Postet av: TranceX
I dag kjøpte jeg meg en Thomson 32LB220B4, dette er en lcd 32. Er stort sett fornøyd så langt noen innstillinger til må jeg vel gjøre, men jeg lurte på om det er noen andre som har noen andre erfaringer med denne. Om det er noe og utsette på den som ikke er bra.
jeg kjører en scart kabel på denne som jeg kjøpte på elkjøp for 129 kr. for lenge siden, vil jeg få et mye bedre bilde om jeg kjøper dyrere kabler eks. på hifi klubben, eller har ikke dette noe og si. I såfall hvilke scart kabler anbefakller dere. Det er kompostitt inngang på den også er dette bedre og bruke en scart.?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.01.2006 00.25.09 #2 av 2
Postet av: boly
Gratulerer med ny tv, jeg har ikke sett denne tven, men er du fornøyd er alt såre vell.

Best bilde får du med og bruke dvi inngangen på tven, har du ikke dvi ellet hdmi på tv, er det mye og hente på en skikkelig scart rgb kabel som feks. denne: http://www.hifiklubben.com/no/produkter ... tm?id=6078

Jeg bruker den mellom parabol og tv, og er meget fornøyd. Nå skal det sies at den gamle kabelen jeg hadde var en lignende som du har nå, og det var dårlig kontakt osv.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar