Logo

Trenger hjelp med Samsung LE-40M61B

Skriv et svar
27.05.2006 19.29.50 #1 av 5
Postet av: freimann
Kjøpte denne i går :)

Har kun analoge upc signaler for øyeblikket. Da jeg slo på tv'en og stilte inn kanalene får jeg noe så sinnsykt dårlig bilde. Jeg er ikke kresen, men det er masse flimmer over hele skjermen. Noen som har tips på innstillinger jeg kan gjøre? Regner med at tv'en ikke takler analoge signaler såå dårlig!!

Skal hente en ny anntennekabel også, tilfelle det skulle være den!

Noen som har denne tv'en og har tips?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.05.2006 18.17.52 #2 av 5
Postet av: freimann
Vil det hjelpe betraktelig med digital tv fra upc?

Noen som har prøvd begge deler her?
29.05.2006 19.30.43 #3 av 5
Postet av: toei
Veldig mange lcd og plasma tv-er sliter med dårlig analog signalbehandling. Ofte hjelper det med en A/D kabelboks, som f.eks force leverer. Prøv og lån en med deg hjem og se om dette hjelper.
29.05.2006 21.16.34 #4 av 5
Postet av: Digitize
"freimann" skrev:Kjøpte denne i går :)

Har kun analoge upc signaler for øyeblikket. Da jeg slo på tv'en og stilte inn kanalene får jeg noe så sinnsykt dårlig bilde. Jeg er ikke kresen, men det er masse flimmer over hele skjermen. Noen som har tips på innstillinger jeg kan gjøre? Regner med at tv'en ikke takler analoge signaler såå dårlig!!

Hei,

Jeg vurderer selv samme tv på det sterkeste, men har også kun analogt tv-signal fra UPC. Dersom jeg skal ha dekoder må jeg få tak i 2 stk for at den skal fungere med dual-tuner på tvkortet mitt (Windows MCE). Regner ikke med at jeg kommer til å skaffe 2 dekodere med det første og er derfor kjempespent på om du får forbedret tv kvaliteten på tv'en din med nåværende oppsett !!

Hold oss informert om fremdrift her, dersom du får "normalisert" tv signalet.
30.05.2006 18.50.04 #5 av 5
Postet av: b-ill
"freimann" skrev:Kjøpte denne i går :)

hei

hørte noen som hadde kjøpt en 100Hz antenne kabel, fra veggen og inn i tv'n, det skulle vist hjelpe, pga det er mye forstyrrelser fra trafoer ol.

vært et forsøk.
Skriv et svar