Logo

Viewpia 37" HD- ready?

Skriv et svar
12.05.2005 08.30.48 #1 av 7
Postet av: ameiza
Ser i produktsøket at Viewpia 32" er HD-ready. Er det ikke nærtliggende å tro at storebror 37" også er det? Mangler det spesifikasjoner på denne skjermen, slik at dette faktisk er ukjent?
mvh Ameiza
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.05.2005 08.45.58 #2 av 7
Postet av: Rune
Jeg er faktisk litt usikker. Den takler ifølge specs på hjemmesiden til produsent alle typer signaler og den har hdmi som automatisk har hdcp. Dette skulle tilsi at begge er HD-ready. Men jeg er ikke 100% sikker.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.05.2005 10.38.14 #3 av 7
Postet av: sax
http://www.indtek.co.kr/eng/product1.php

her ligger det utfyllede spec..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.05.2005 10.45.23 #4 av 7
Postet av: ameiza
"Rune" skrev:Jeg er faktisk litt usikker. Den takler ifølge specs på hjemmesiden til produsent alle typer signaler og den har hdmi som automatisk har hdcp. Dette skulle tilsi at begge er HD-ready. Men jeg er ikke 100% sikker.


Nei,

Man kan jo trygt si at informasjonen rundt disse skjermene er relativt beskjeden. Vurderer å prøve en likevel, kan jo alltids benytte returrett.

BTW: Både deal og elprice har nå disse skjermene. koster i følge oppgitt pris kr 14995 hos deal og kr 15995 hos elprice (men sistnevnte er usikker, da man får oppgitt kr 14995 ved forespørsel pr mail, noe jeg oppfatter som useriøst. Hvor vanskelig kan det være å ha rett pris på nettsiden?).

Er det tenkelig at deal kjøper skjermene av elprice? forventet ankomst er lik hos begge.
mvh Ameiza
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.05.2005 10.52.01 #5 av 7
Postet av: Rune
Tror nok at de begge får de fra fabrikk, eventuellt en europeisk distrubutør.

De er nok "bitre" konkurrenter.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.05.2005 10.52.05 #6 av 7
Postet av: ameiza
"sax" skrev:http://www.indtek.co.kr/eng/product1.php

her ligger det utfyllede spec..


Har sett dem. Står ikke noe om HD-ready der, men det kan jo virke som den skal kunne fylle kravene.

Dessuten påstår jo elprice at specs'ene er enda bedre på skjermene som kommer til Norge (brigthness, contrast). Jeg har vanskelig for å tro på så bra tall for en billig-lcd. Phillips sine egne, nyeste skjermer har jo dårligere specs på papiret! :roll:

Rune
mvh Ameiza
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.05.2005 08.17.31 #7 av 7
Postet av: ameiza
"Rune" skrev:Tror nok at de begge får de fra fabrikk, eventuellt en europeisk distrubutør.


Fordyrende mellomledd :(
mvh Ameiza
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar