August
Aktiv
E-post
"xuax" skrev:Hvis du skasl få de grå feltene bort må du inn på service menyen. Denne kommer du inn på ved å holde meny knapp på tv og fjernkontroll inne samtidig. Holder du inne for lenge kommer du til en 4 sifret kode og da er det bare å gjøre det på nytt. Der inne kan du endre fra grått til svart
Hvor får jeg denne koden fra? Da jeg prøvde meg frem fikk jeg til svar "wrong password".
knuhen
Aktiv
E-post
trenger ikke passord, prøv igjen
spkstrp
Aktiv
E-post
er litt alergisk mot summe lyder. Ser at det faktisk er over halvparten som plages med dette (avstemning på minhembio.com). Om du ikke har lyd på tvn høres den ut som et kjøleskap eller noe slikt? Samboeren min tåler ikke at xboxen står på engang, har du noen ide hvor plagsom denne lyden er i forhold?
knuhen
Aktiv
E-post
Svært plagsom, men naboen som er tv reperatør snakket med LG om dette, og de fikser det.
spkstrp
Aktiv
E-post
I så fall virker LGn bra
har du tatt en avgjørelse?
Jeg har en mistanke om at refleksjoner kan bli større problem dersom du har vindu i nærheten av tvn (tenker på panaen, og mener å huske at du ikke har slikt i nærheten av tvn
)
knuhen
Aktiv
E-post
Begge er gode tv-er, men blir pana på meg.
Begrunnelse:
-Bedre sortnivå
-Flere innganger
-Blir ikke varm (varme forkorter levetid på elektronikk,
tørker særlig ut kondensatorer)
-Nabon som er tv-reperatør har gode erfaringer med Pana.
Negativt:
-Dyrere en LG
-Designet bedre på LG (Den sorte kanten på LG-en har også reflekser)
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Tror ikke du vil angre på det. Har selv PV600 og utrolig fornøyd. Sortnivået synes jeg betyr mye når man ser filmer. Føler at de japanske merkene er tryggere valg enn de koreanske. Spesielt plasmaene fra Samsung har det vært mye tull med.
knuhen
Aktiv
E-post
Da er TV-en montert i Stua
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Fikk Lyd&Bilde i dag og har nettopp lest testen. LG modellen som var med var 42PC1R (den med hardisk). Ellers så var det 42PV60E, Hitachi 42PD9700 og Samsung PS-42Q7H.
Det ble en klar vinner, men jeg trenger vel ikke å si hvilke....
spkstrp
Aktiv
E-post
det var pc1rr
leste testen på nett nå og det var ganske klart hvilket apparat man bør velge ja
LeGranDuc
Aktiv
E-post
Hvor fant du testen på nett? Var innom lydogbilde uten å finne den.
Trying is the first step towards failing!
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
"spkstrp" skrev:det var pc1rr
Det var vel en spøk går jeg utifra. Eneste som kan konkurrere med Panasonic er Pioneer. Pioneer kommer med nye plasma modeller i september, og da begynner de å konkurrere på pris også.