Logo

min.hjemmekino.no - trenger din hjelp

Skriv et svar
01.01.2007 18.21.44 #16 av 46
Postet av: arntos
Hva med en enkle knapp for å slette et produkt. Nå må jeg endre produkt også la være å velge kategori. Da forsvinner den fra listen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2007 18.31.38 #17 av 46
Postet av: Rune
"arntos" skrev:Hva med en enkle knapp for å slette et produkt. Nå må jeg endre produkt også la være å velge kategori. Da forsvinner den fra listen.


Jeg har lagt til en status som heter slettet.

Da trenger du bare å endre status på produktene du ønsker å slette.

Fungerer det greit?
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2007 18.51.09 #18 av 46
Postet av: orso
Har lagt til noe utstyr, men det kommer ikk frem.
Litt merkelig alle valgene også synes jeg, innefor utstyr. Blir usikker på hva jeg skal skrive hvor. Sikkert bare en vanesak.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2007 19.34.20 #19 av 46
Postet av: Rune
"bomholt" skrev:Har lagt til noe utstyr, men det kommer ikk frem.
Litt merkelig alle valgene også synes jeg, innefor utstyr. Blir usikker på hva jeg skal skrive hvor. Sikkert bare en vanesak.


Ser jeg hadde en svakhet som tilot at man la opp utstyr uten å velge status. Jeg har satt dine komponenter til "i bruk". Har også endret slik at den blir automatisk satt til det hvis ikke noe annet blir valgt.

Jeg er åpen for alle forslag på å gjøre ting bedre.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2007 19.38.19 #20 av 46
Postet av: arntos
"Rune" skrev:
"arntos" skrev:Hva med en enkle knapp for å slette et produkt. Nå må jeg endre produkt også la være å velge kategori. Da forsvinner den fra listen.


Jeg har lagt til en status som heter slettet.

Da trenger du bare å endre status på produktene du ønsker å slette.

Fungerer det greit?


Den fungerer bra. Når jeg går inn på linken må gå inn på hjemmekino med TV for å finne link til min side. Hva med en link under min.hjemmekino øverst til venstre. der jeg logget meg inn og kan lage en ny presentasjon. Evt mulighet for å logge seg ut.

Kanskje også en status som heter ikke i bruk. Ikke alt er vel solgt eller i bruk...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2007 19.44.26 #21 av 46
Postet av: Rune
"arntos" skrev: Når jeg går inn på linken må gå inn på hjemmekino med TV for å finne link til min side. Hva med en link under min.hjemmekino øverst til venstre. der jeg logget meg inn og kan lage en ny presentasjon. Evt mulighet for å logge seg ut.

Kanskje også en status som heter ikke i bruk. Ikke alt er vel solgt eller i bruk...


Deres ønsker er min lov. Skal ordne dette.

Når det gjelder produkter ikke i bruk. Skal det da vises på produktlisten (som en egen kategori)?
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2007 20.32.11 #22 av 46
Postet av: Rune
Da blir det listet på venstre side egne presentasjoner.

Var det slikt du tenkte deg Arntos?
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2007 20.53.16 #23 av 46
Postet av: orso
Kanskje det har vært greit om antall var valgfritt? Er vel litt unødvendig at man fører antall på f.eks høyttalere.
Blir forresten det som vi legger inn nå værende? Er det eventuelt mulig å slette alt?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2007 21.03.10 #24 av 46
Postet av: Rune
Da foreslår jeg at jeg gjør slik at hvis man ikke skriver antall så står det ingenting om det i listen. (det vil stå 0 på listen når man redigerer)

Det vil være mulig å deaktivere hele profilen og opprette en ny senere.

Det som legges inn nå blir værende. Siden vil overta for eksisterende min.hjemmekino.no i morgen.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2007 21.08.46 #25 av 46
Postet av: orso
Jeg lastet opp noen eldre bilder for å teste. Sletter de deretter. Alikevel ble det ene bildet liggende på forsiden min.
Hvordan slettet man forresten hele profilen?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2007 22.24.48 #26 av 46
Postet av: Rune
Ser det feiler når ene bildet er satt som hovedbildet (det første bildet som blir opplastet blir automatisk satt som det)

Jeg har manuellt slettet det, men jeg skal ordne noe som fikser dette.

Når det gjelder sletting av profilen så blir det et eget valg på adminsiden på forsiden av presentasjonen. Tipper det blir 2 valg. En for aktiv/innaktiv og et valg for slettet. Når man har inaktiv, man kan se den selv, mens når den er slettet kan man heller ikke se den selv (selvsagt).

Skal se om jeg får fikset dette i løpet av uken. Nå er desverre mine første fridager på 1.5 år over og det er full fart tilbake på jobb i igjen i morra så det blir som regel kun fiksing på kveldstid, men fortsett å kom med forslag og feilmeldinger. Setter veldig pris på det.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.01.2007 04.31.02 #27 av 46
Postet av: boly
Litt på sidelinjen, men i produktdatabasen kan man ikke velge BenQ som produsent under prosjektorer.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.01.2007 16.27.48 #28 av 46
Postet av: arntos
Begynner å ligne noe nå. Skal se om jeg får lagt inn bilder så får vi se...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.01.2007 00.37.26 #29 av 46
Postet av: Torja
Flott tiltak Rune.
Prøvd å legge inn litt opplysninger her nå. Det er litt jobb, men gøy med noe nytt.
Hva med egen knapp for spillmaskiner og ikke bare PS3 og XBOX-360? Mange som bare har X-BOX, PS2, snart har vi Wii osv..
Er ikke sikker på om jeg skal legge min egen x-box til diverse eller kansje elektronikk?
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.01.2007 01.38.39 #30 av 46
Postet av: Torja
Ops, ser ut til at jeg har havnet i dedikerte hjemmekino rom, men skulle bare vært i kombinerte. Noen spesiell grunn til dette?
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar