Logo

min.hjemmekino.no - trenger din hjelp

Skriv et svar
03.01.2007 07.56.00 #31 av 46
Postet av: Typhoon7
"Torja" skrev:Ops, ser ut til at jeg har havnet i dedikerte hjemmekino rom, men skulle bare vært i kombinerte. Noen spesiell grunn til dette?


Regner med du har valgt feil Romtype. Dette kan du endre på fanen Admin.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.01.2007 09.45.27 #32 av 46
Postet av: Torja
Valgte ikke feil romtype og selv om jeg går inn på nytt for å markere dette ytterligere kommer jeg stadig opp i dedikerte hjemmekino rom, kan prøve på nytt i dag. :roll:
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.01.2007 09.57.01 #33 av 46
Postet av: Torja
"Torja" skrev:Valgte ikke feil romtype og selv om jeg går inn på nytt for å markere dette ytterligere kommer jeg stadig opp i dedikerte hjemmekino rom, kan prøve på nytt i dag. :roll:


Nei det ser ikke ut til å virke nå heller. Men det ser ut for meg at alle som har valgt projektor har blitt puttet inn i denne romtypen, uvhangig om rommet er deikert hjemmkino rom eller en blanding.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.01.2007 18.01.12 #34 av 46
Postet av: Rune
"Torja" skrev:
"Torja" skrev:Valgte ikke feil romtype og selv om jeg går inn på nytt for å markere dette ytterligere kommer jeg stadig opp i dedikerte hjemmekino rom, kan prøve på nytt i dag. :roll:


Nei det ser ikke ut til å virke nå heller. Men det ser ut for meg at alle som har valgt projektor har blitt puttet inn i denne romtypen, uvhangig om rommet er deikert hjemmkino rom eller en blanding.



Hei. Beklager denne feilen. Den er fikset nå.

Igjen takk for testingen.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.01.2007 00.16.29 #35 av 46
Postet av: Torja
Dette feltet "kommentarer" hva skal det brukes til. Ser ikke ut til å ha noen funksjon for øyeblikket :?: :roll:
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.01.2007 11.09.45 #36 av 46
Postet av: Rune
"Torja" skrev:Dette feltet "kommentarer" hva skal det brukes til. Ser ikke ut til å ha noen funksjon for øyeblikket :?: :roll:


Som nevnt i første post er ikke dette implementert enda, men jeg satser på at det blir fikset neste helg.

Tanken er at man kan poste kommentarer til hjemmekinoene der.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.01.2007 10.14.39 #37 av 46
Postet av: Rune
Da skal det være mulig å legge til kommentarer på brukerenes hjemmekinoer + at man blir varslet på epost hvis noen har lagt inn en kommentar på sin egen presentasjon.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.02.2007 20.32.27 #38 av 46
Postet av: orso
Jeg fikk en kommentar i dag med et spørsmål. Burde det ikke da være en mulighet til å komme med svar? Jeg måtte legge inn kommentar på vanlig måte og fikk e-post om varsling etterpå. :D
Er forresten alt ferdig eller har du lagt det litt på hyllen for tiden?
Kanskje opptatt med opppussing av kjelleren? :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.02.2007 20.56.18 #39 av 46
Postet av: Rune
Anser meg ikke som ferdig, men har vært en del opptatt med flytting og jobb. Godt forslag med svar. Må tenke ut hvordan det vil fungere best.

Skal fikse det slik at man ikke får melding hvis man skriver på sin egen hjemmekinopresentasjon,.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.07.2007 06.07.29 #40 av 46
Postet av: Rune
Nå som det er sommer og jeg har litt mindre ting i gjøre på jobb (hjemme før 20 flere dager nå :-)) så har jeg hatt litt tid
til å oppdatere min.hjemmekino.no.

Blant annet er produktknyttningen mot database kommet opp slik at det er enklere å legge inn produkter fra databasen.
Det blir også link fra produktdatabasen. Eksempel:
http://www.hjemmekino.no/database/proje ... talognr=74

Ellers er en del andre rapporterte feil fixet. Sjekk første post for detaljer.

Ønsker fortsatt tips om forbedringer og endringer.

Off topic: PS: (sjekk tiden på dette innlegget)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.07.2007 09.07.54 #41 av 46
Postet av: orso
Hadde vært greit å kunne sortere bildene i ønsket rekkefølge. Lysbildefremvising hadde heller ikke vært dumt.

Ser at link man legger ut på forsiden ikke blir aktiv.

Under tilkoblingsguiden fra PC til skjerm, burde kanskje HDMI også ha vært der nå? Hvis det i tillegg ble laget en liten guide hvordan tilpasse bildetstørrelse, så hadde det vært supert. Mange som lurer på hvordan man gjør dette og da er det greit å kunne linke de til en guide.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.07.2007 09.47.38 #42 av 46
Postet av: Rune
"bomholt" skrev:Hadde vært greit å kunne sortere bildene i ønsket rekkefølge.

Meget god ide. Dette har jeg fikset nå. Standard rekkefølge er nå rekkefølgen man lastet opp bildet, men man kan nå legge inn nr på hvert enkelt bilde. Hvis man legger inn samme nr på flere bilder vil man sortere på innlagt rekkefølge innad blant disse bildene.

Etter å testet denne funksjonaliteten innser jeg jo at dette burde jeg fikset for lenge siden selv. Det var jo rett og slett en nødvendighet i f.eks byggetråder hvor man vil se endringene i en rekkefølge.

"bomholt" skrev:
Lysbildefremvising hadde heller ikke vært dumt.

Kunne du gitt et mer eksempel på hva du tenker på. (fra andre nettsteder)


"bomholt" skrev:
Ser at link man legger ut på forsiden ikke blir aktiv.

Skal få fixet det at man automatisk lager link av linker. Jeg har også lagt inn et felt for forumtråd. Da vil må få en standard tekst.

"bomholt" skrev:
Under tilkoblingsguiden fra PC til skjerm, burde kanskje HDMI også ha vært der nå?

Bra noen sparker meg i bak på sånne ting. Jeg har nå oppdatert denne guiden. (faktisk en av de mest besøkte sidene på hele siten)

"bomholt" skrev:
Hvis det i tillegg ble laget en liten guide hvordan tilpasse bildetstørrelse, så hadde det vært supert. Mange som lurer på hvordan man gjør dette og da er det greit å kunne linke de til en guide.

God ide. Jeg skal skrive en veiledning til min.hjemmekino.no og da skal jeg også legge til dette.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.07.2007 11.19.51 #43 av 46
Postet av: orso
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.07.2007 11.30.03 #44 av 46
Postet av: Rune
"bomholt" skrev:Noe sånt som dette:
http://synett.transport247.no/demo/Foto ... dshow.aspx
http://ajax.asp.net/ajaxtoolkit/SlideSh ... eShow.aspx


Vil det være ok at slideshowet vises i dagens design (dvs at man får opp play knapper under bildet), eller vil du helst at det skal åpnes i et nytt vindu slik som det første eksemplet ditt?
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.07.2007 11.55.55 #45 av 46
Postet av: orso
"Rune" skrev:
Vil det være ok at slideshowet vises i dagens design (dvs at man får opp play knapper under bildet), eller vil du helst at det skal åpnes i et nytt vindu slik som det første eksemplet ditt?

Vet egentlig ikke. Dagens design med play knapp under er sikkert bra.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar