Logo

Panasonic Hjemmekinosystem

Skriv et svar
08.10.2004 13.39.36 #1 av 5
Postet av: Sledge
Hei, jeg har en 42" Panasonic Plasma TV og lurte på å skaffe meg Panasonic receiver/dvd spiller/høyttalere.

Noen som har Panasonic SB-TP55 høyttalere?
Noen som har Panasonic SC-HT850 komplett system?
Annet utstyr å anbefale? Høyttalere kan godt være annet merke bare designen er fin. DVD-spiller/receiever bør helst være Panasonic, ønsker å ha færrest mulig fjernkontroller (skal samboer godkjennes :)

Krav til DVD spilleren er at den selvsagt er sonefri og har komponent utgang til plasma skjermen.

For å ha færrest mulig bokser kunne jeg tenke meg en receiver og dvd spiller i samme boks. Jeg snuser også på dvd opptaker men dvd opptaker/receiver i samme boks er vel ikke så vanlig ennå...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.10.2004 21.05.10 #2 av 5
Postet av: Johnny
Har selv et Panasonic SC-HT500. Synes at dette annlegget gjør en veldig god jobb, prisen tatt i betraktnig. Spesielt bildemessig er dette å anbefalle. Legger du litt mer i det som jeg ville ha gjort nå og valgt 870 systemet, så har du i tillegg PS og en design som vil passe utmerket sammen med TV'en din.
Vær oppmerksom på at DVD delen på TV-fjernkontrollen din ikke vil virke på kompakt anlegget, fordi dette er en "receiver" i fjerkontrollsammmenheng .
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.10.2004 21.09.52 #3 av 5
Postet av: Runel
Kjøpt SCHT 870EGS :D Bra lyd :lol: viker som de har laget annlegget opp mot sine plasma TV, har bla. lyd synkroisering for plasma ved DVD. Har også komponent utgang med prog.scan. Skjem meny.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.10.2004 08.10.07 #4 av 5
Postet av: Sledge
Var innom Lefdal og forhørte meg om 870EGS og det ser ikke ut til at man kan gjøre DVD spilleren sonefri - kun sone 2. Hvis det stemmer så blir jeg nødt til å finne et annet anlegg da jeg har mange sone 1 filmer :(

Sledge
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.06.2005 13.48.16 #5 av 5
Postet av: laffen
'Om du er inntresert kan du få kjøpe denne 2500 kr som ny

http://www.technofile.com/articles/tech ... eiver.html
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar