Sledge
Aktiv
E-post
Hei, jeg har en 42" Panasonic Plasma TV og lurte på å skaffe meg Panasonic receiver/dvd spiller/høyttalere.
Noen som har Panasonic SB-TP55 høyttalere?
Noen som har Panasonic SC-HT850 komplett system?
Annet utstyr å anbefale? Høyttalere kan godt være annet merke bare designen er fin. DVD-spiller/receiever bør helst være Panasonic, ønsker å ha færrest mulig fjernkontroller (skal samboer godkjennes
Krav til DVD spilleren er at den selvsagt er sonefri og har komponent utgang til plasma skjermen.
For å ha færrest mulig bokser kunne jeg tenke meg en receiver og dvd spiller i samme boks. Jeg snuser også på dvd opptaker men dvd opptaker/receiver i samme boks er vel ikke så vanlig ennå...
Johnny
Aktiv
E-post
Har selv et Panasonic SC-HT500. Synes at dette annlegget gjør en veldig god jobb, prisen tatt i betraktnig. Spesielt bildemessig er dette å anbefalle. Legger du litt mer i det som jeg ville ha gjort nå og valgt 870 systemet, så har du i tillegg PS og en design som vil passe utmerket sammen med TV'en din.
Vær oppmerksom på at DVD delen på TV-fjernkontrollen din ikke vil virke på kompakt anlegget, fordi dette er en "receiver" i fjerkontrollsammmenheng .
Runel
Moderator & Meget kunnskapsrik
E-post
Kjøpt SCHT 870EGS
![Very Happy :D](/content/images/icon_biggrin.gif)
Bra lyd
![Laughing :lol:](/content/images/icon_lol.gif)
viker som de har laget annlegget opp mot sine plasma TV, har bla. lyd synkroisering for plasma ved DVD. Har også komponent utgang med prog.scan. Skjem meny.
Sledge
Aktiv
E-post
Var innom Lefdal og forhørte meg om 870EGS og det ser ikke ut til at man kan gjøre DVD spilleren sonefri - kun sone 2. Hvis det stemmer så blir jeg nødt til å finne et annet anlegg da jeg har mange sone 1 filmer
Sledge
laffen
Aktiv
E-post