Logo

Pressemelding fra HL Media MKII AS

Skriv et svar
20.01.2012 16.54.48 #16 av 37
Postet av: Pesy
Da er det bare å begynne å glede seg :D . Når blir det mulighet for å tegne abbonnement?
Vil det bli samme muligheter mtp insider for de med abonnement?

Mvh
Per S
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.01.2012 18.53.52 #17 av 37
Postet av: Jorn.Finnerud
Hei Per. Det blir samme mulighetene med Insider. Abonnement skal vi få oppe å gå så fort som rå er. Det er selvsagt også aboinfo i det første nummeret. Det skal være i butikkene 2 februar.
Vennlig hilsen Jørn, redaktør i magasinet Watt
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.01.2012 20.03.27 #18 av 37
Postet av: pok
Må man kjøpe første nr. i kiosken for å starte abonnement, eller blir det lagt ut nye linker for abo?
Mvh
pok
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.01.2012 09.11.24 #19 av 37
Postet av: Jorn.Finnerud
Det kommer bannerannonser om dette.
Vennlig hilsen Jørn, redaktør i magasinet Watt
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.01.2012 19.41.46 #20 av 37
Postet av: Pesy
Hei

Kommer det et abonnementstilbud til oss som var abonnenter på gamle Hjemmekino, eller er det like greit å gå for tilbudet man får som medlem på Hifisentralen?

Mvh
Per S
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.01.2012 19.45.09 #21 av 37
Postet av: Jorn.Finnerud
Like greit å gå for tilbudet på hifisentralen. Det blir lignende tilbud her også selvsagt.
Vennlig hilsen Jørn, redaktør i magasinet Watt
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.02.2012 05.57.53 #22 av 37
Postet av: Rune
Det har ligget ute tilbud om det allerde i flere dager :-)
http://www.hjemmekino.no/abo/
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.02.2012 10.24.01 #23 av 37
Postet av: teebee
fikk lyd&bilde/hjemmekino bladet i posten i går. synes det virket bra, men var kanskje fordi de hadde stoff som har vært eller hadde kommet i et hjemmekino magasin? når jeg så hvem som var med i den nye "sammenslåingen" reagerte jeg på at det var få navn fra gamle hjemmekino. de som var kjent for meg var atle torp og gorm, men disse mener jeg ikke lenger var i skribenter for hjemmekino da jeg ikke hadde råd til å fortsette med mitt abonnement. virket også som det var gode tilbud for å bli abonnent. har jeg forstått det rett når forumet hjemmekino.no ikke følger med til lyd og bilde og at gamle hjemmekino magasinet gjenoppstår med nytt navn?
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.02.2012 19.02.27 #24 av 37
Postet av: Rune
Hjemmekino.no har hatt et samarbeid med menneskene bak magasinet hjemmekino og har alltid vært frittstående slik at Hjemmekino.no fulgte ikke med i sammenslåingen. Da det er menneskene bak bladet man i praksis sammarbeidet med og ikke en tittel er det helt naturlig at vi fortsetter samarbeidet med Watt :-)

Jeg håper og tror at dette skal gi en bedre nettside. Desverre har det vært liten tid fra min side de siste årene grunnet en hektisk jobbhverdag, men håper at dette skal bedre seg etterhvert og man derfor kan få mye nye funksjonalitet på plass. Ny versjon av min.hjemmekino.no er det som jobbes med for tiden.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.02.2012 20.13.54 #25 av 37
Postet av: Kjell
Kjøpte 1. nummeret av Watt i dag.

Heldigvis betalte jeg ikke mere enn kr 49,-
Det var meget raskt unnagjort å lese gjennom.
Sikkert gode reklameinntekter, men helt elendig innholdsmessig og overfladisk.
Stort sett alt av produkter og innhold kan man lese gratis og vesentlig mere utfyllende om på nettet.

SPAR PENGA er min klare anbefaling.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.02.2012 20.20.55 #26 av 37
Postet av: Jorn.Finnerud
Kanskje en ide å lage en egen tråd om bladet watt hvor man kan komme med konstruktive tilbakemeldinger?
Vi håper folk gir oss to tre nummer å vise hva det nye bladet duger til. Det har tross alt ikke vært en ønskesituasjon den prosessen vi har vært gjennom den siste halvannen måneden. Vi er alltid åpne for både kritikk og ros, men vi setter pris på at den er konstruktiv slik at man kan se etter forbedringspotensialet og sammen lage et bedre magasin.
Vennlig hilsen Jørn, redaktør i magasinet Watt
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.02.2012 22.00.29 #27 av 37
Postet av: Plasmasaklart
Vedr. gamle abonnenter på "gamle Hjemmekino" og hva som skjer med allerede innbetalt fornyelse av abonnement:
Jeg betalte giro for 1 års fornyelse på gamle "Hjemmekino" 18/11-2011. Etter mye forvirrende meldinger vedr. oppkjøp av "Hjemmekino" (kjøpt av Lyd og Bilde/Publish) rett før jul, tok jeg kontakt med kundeservice og fikk da pr. tlf. bekreftet at fordi min innbetaling var gjort tilbake i november, ville denne innbetalingen bli overtatt av det nye magasinet (Watt) som skulle komme i februar. HL Media MK2 ville altså fremdeles sitte med min innbetaling.

Sendte nå den 27/1 en mail til kundeservice for Watt vedr. samme tema, og fikk bekreftet at dette som ble opplyst på tlf. til meg før jul stemte.
Jeg betalte 499,- for fornyelse av gamle "Hjemmekino" i november. Ser nå at det annonseres med intropriser på 399,- for abonnement på Watt.
Sendte derfor en oppfølgingsmail tilbake til kundeservice Watt og luftet dette med prisen gamle abonnenter hadde betalt for fornyelse og prisen som nå annonseres på Hjemmekino.no og HiFiSentralen.
Fikk da følgende mildt sagt overraskende svar tilbake:

Hei igjen,

Da vi ikke lenger har noen oversikt over Hjemmekino`s gamle kunder, og kundebasen er overført. Ber jeg deg ringe 815 73 510.

Mvh,
DB Partner as
for Watt
E-post : watt@aboservice.no" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
DB Partner

Så akkurat nå er jeg totalt forvirret på hva som skjer vedr. mitt abonnement. Pr. 2/2 har jeg ihverfall ikke mottatt eksemplar av Watt så lurer på hva jeg skal gjøre her. Ble ihvertfall ikke klokere av det siste svaret fra "Watt" der jeg nå plutselig blir henvist til Publish AS/Lyd og Bilde!!

Mvh
Trond Petter Stjern
Trondheim
Ab.nr. (gamle Hjemmekino): 6625694.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.02.2012 13.40.14 #28 av 37
Postet av: Ford Prefect
Send meg en mail på:

havard.holmedal@hl-media.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Sender deg et svar kjapt!

MVH
Håvard Holmedal
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.02.2012 20.01.47 #29 av 37
Postet av: Plasmasaklart
Sendte etter oppfordring mail til Holmedal 6/2, men har fremdeles ikke fått svar i retur!!
Har forklart at saken rundt min abonnementsfornyelse fra november i fjor nå er oppklart. Det viste seg at Publish (L&B) hadde overtatt min innbetaling, altså helt motsatt av hva jeg har vært informert med fra HL Media sin side 3 ganger.
Forventet uansett å få et svar når jeg ble bedt om å sende en mail.

T.P.Stjern
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.02.2012 22.11.07 #30 av 37
Postet av: Jorn.Finnerud
Om du hadde betalt inn i november så skulle de pengene gått til oss. Det stemmer at L&B har overtatt abonnentene, men man står selvsagt fritt til å kreve dette refundert siden man ikke får den varen man har kjøpt. De vil nok si noe annet, men forbrukernemda er på din side i så måte. Får bare beklage på Håvards vegne. Han glemte nok at han måtte på ISE messen i Amsterdam i forrige uke og vi leverte nummer to av watt i går etter hektisk jobbing i helgen.
Vennlig hilsen Jørn, redaktør i magasinet Watt
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar